hoe lang duurde het voordat miskraam op gang kwam

Discussie in 'Miskraam' gestart door casedy, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. casedy

    casedy Actief lid

    25 feb 2007
    256
    0
    0
    Hallo meiden,

    Ik ben nieuw hier maar lees al wel een paar dagen mee.
    Omdat ik met grote ? zat
    Dinsdag ben ik voor een echo geweest en wat ik al verwachte er was maar een heel klein vruchtje te zien.
    Maar de klap was groot begin het nu langzaam te verwerken.
    ik zou 8 weken geweest moeten zijn maar volgens de verloskundige was het vruchtje 6 weken.
    Ik had al een ongerust gevoel erover heb daarom ook de echo laten vervroegen.
    Maandag kreeg ik al bruine afscheiding en 's avonds dinsdag nadat ik voor de echo ben geweest verloor ik bruin bloed.
    Nu is mijn vraag hoe lang duurt het voor dat een miskraam komt want ik verlies nu nog steeds maar kleine beetjes soms bruin bloed en soms helder rood.(sorry voor het de details)
    Ik heb pas a.s vrijdag een 2 de echo in het ziekenhuis om te kijken of het echt niet goed is.
    maar ik ben bang als ik dan nog geen miskraam heb gehad dat ik dan zo lang moet wachten op een curatage (schrijf ik dit goed) want daar ben ik nu al over uit dat ik dat wil want word gek van het wachten.
    want afspraak maken voor echo in ziekenhuis kon ook pas over een week.
     
  2. Esprit

    Esprit Fanatiek lid

    5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hoi Casedy,

    Ik heb een spontane miskraam gehad na 5 weken zwangerschap. Ik heb geen pijn gehad en helemaal niet veel bloed verloren. Ik heb net mijn eerste menstruatie na de miskraam achter de rug en die verliep weer net als anders. Ik heb dus geen curretage gehad. Het hoeft dus niet. Ik zou de echo afwachten, alleen dan kunnen ze zien of er nog wat zit.

    Sterkte met alles!

    Vera
     
  3. casedy

    casedy Actief lid

    25 feb 2007
    256
    0
    0
    hoi Vera

    bedankt voor je antwoord.
    Dus zo kan het dus ook.
    Ik had allemaal verhalen gelezen dat over verschrikkelijke buik krammpen en veel bloedverlies.
    Dus daar zit ik steeds op te wachten.
    Maar hoe wist jij dat er niks meer zat?
    Omdat jij maar een beetje bloedverlies had ook via een echo?
    of kwam het vruchtje eruit.
    heb ook geen idee wat ik me daar bij moet voorstellen

    groetjes
     
  4. wiesje

    wiesje Actief lid

    21 okt 2006
    463
    0
    0
    hey meis
    allereerst kan ik me heel goed voorstellen hoe jij je voelt mijn verhaal was het zelfde maar dan zonder bruin verlies, ook echo met 8 weken ook vruchtje van 6 weken.. ik kreeg het advies om het 2 weken af te wachten, ik heb dit ook gedaan maar dat had ook andere redenen..
    bij mij is het een avond voor de curretage begonnen heb dus 2 dagen ongi pijn gehad niet echt heeel erg vond ik, toen dus s avonds begonnen met kleine beetjes bloed verlies dat duurde tot de volgende middag toen werden de krampen echt heftig dat duurde ongeveer 10 minuten hooguit, ben op de wc gaan zitten en omdat ik het advies gekregen had alles op te vangen hebbben we een oud vergiet in de pot gezet :oops:
    en toen verloor ik 2 behoorlijke stukjes .. toen was ook het bloedverlies op zn ergst maar nog steeds echt geen bloedbad ofzo hoor.. daarna zakt alles langzaam af. nu een dag later heb ik nog lichte krampjes en licht bloedverlies en dit moet steeds minder gaan worden..
    hoop dat je wat aan mijn hele verhaal hebt, bij mij is het dus met lichamlijke pijn en bloedverlies erg meegevallen hoor...
    ik wens je sterkte toe en veel liefs..
    wiesje
     
  5. casedy

    casedy Actief lid

    25 feb 2007
    256
    0
    0
    wies bedankt voor je berichtje.
    ik kan er nu steeds beter mee om gaan maar het lijkt wel of ik over al om me heen zwangere zie.
    En dan schiet ik af en toe weer helemaal vol.
    omdat ik me dan bedenk dat wij dat ook hadden kunnen hebben.
    ik heb nu het liefst dat de miskraam komt.
    maar het blijft maar bij beetjes bloeden vandaag wel wat krampen gehad maar weer niks.
    dan kan ik het hopelijk afsluiten en op nieuw beginnen.

    jij in ieder geval ook heel veel sterkte en hoop dat je binnenkort beter nieuws hebt toch?

    groetjes
     
  6. wiesje

    wiesje Actief lid

    21 okt 2006
    463
    0
    0
    hey meissie
    dat betere nieuws dat komt er hoor ben ik zeker van ook voor jou en dan klimmen we gewoon weer op die wolk ... maar nu nog even niet aan denken eerst dit een plekje geven... ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt ik ken je gevoel ik heb ook een week met zon dikke maandverband rondgelopen zonder enige aanleiding hoor das niks dat wachten ... sterkte
    veeel liefs wiesje
     
  7. casedy

    casedy Actief lid

    25 feb 2007
    256
    0
    0
    hoi meiden,

    Nou het is vannochtend gebeurt hoor.
    gister avond kreeg ik al meer kramp.
    en vannochtend had ik gewoon het gevoel dat het ging komen.
    En ja toen gebeurde het er kwam een klein vruchtje uit.
    nu gelukkig niet zo heel veel last van bloedverlies.
    Ben blij dat het nu voorbij is en dat ik echt weet dat het niet goed zat want je blijft toch altijd hoop houden.
    Vrijdag voor echo in ziekenhuis kijken of alles er echt uit is.
    Het rare is zo over een paar uurtjes moet ik bij me vriendin op kraamvisite ik hoop dat ik het droog kan houden.
    Maar ik probeer positief te blijven wie weet staat het er over een paar maanden al weer heel anders voor.

    Wiesje en vera heel erg bedankt voor jullie antwoorden en we komen elkaar vast wel tegen op een positiever forum.
     
  8. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Hoi casedy, ik wil je veel sterkte wensen met je verlies... Het bloeden kan wel nog een aantal dagen aanhouden dus je houdt best een maandverband aan. Ik heb een mk gehad na een 9 tal weken en de vruchtzak was al vrij groot, de pijn was erg hevig maar ben heel snel hersteld en nu gaan we op naar de volgende ronde...
    Hopelijk kunnen we allen binnenkort weer op de roze wolk zitten! :)
     
  9. wiesje

    wiesje Actief lid

    21 okt 2006
    463
    0
    0
    hey meissie
    ik vond het ook "fijn" dat het vanzelf kwam zodat ik alles gezien en gevoeld heb en zo zeker weet dat mijn lichaam het opgelost heeft en dat op de dag dat de curretage gepland was bij mij..
    ik vind het wel heel erg flink dat je naar die kraamvisite gaat hoor.. en wens je heel veel sterkte...
    en zoals je al zei tot gauw in een positiever forum ..
    liefs wiesje
     
  10. casedy

    casedy Actief lid

    25 feb 2007
    256
    0
    0
    nou gister op kraamvisite geweest.
    maar dat was best moeilijk.
    vooral omdat al mijn vriendinnen dus of al kinderen hebben of zwanger zijn op dit moment.
    lijkt het of iedereen het ook van ons verwacht.
    gelijk toen we binnen kwamen die vragen.
    ben maar gauw naar de wc gegaan kon met moeite me tranen in houden.
    nu met spanning de echo van vrijdag afwachten of echt alles eruit is.
     
  11. casedy

    casedy Actief lid

    25 feb 2007
    256
    0
    0
    ik moet het echt even van me afschrijven.
    Ben vanmiddag naar de gynaecoloog geweest maar het was nog niet helemaal schoon.
    Dus ik moet over 2 weken weer terug komen.
    Het vruchtje is er al wel uit zijn waarschijnlijk alleen nog wat stolsels en wat vocht.
    Sta ik aan de balie om een nieuwe afspraak te maken wat vraagt die miep.
    Hoeveel weken ben je nu.
    Terwijl ze het dossier net had zitten lezen.
    ik kon wel door de grond zakken toen ze dat vroeg had ik me zo lang sterk gehouden.
    Toen moest ik met tranen in mijn ogen vertellen dat ik een miskraam had gehad een week geleden.
    Zij wist toen natuurlijk ook niet meer hoe ze moest reageren.
    ging ze me een kopje thee aanbieden.
    Heb ik natuurlijk niet gedaan wilde natuurlijk zo snel mogelijk daar weg.
    Dacht dat het wel redelijk ging maar na dit zit ik weer even goed in de put.
     
  12. wiesje

    wiesje Actief lid

    21 okt 2006
    463
    0
    0
    hey meissie
    hoe gaat het nu met je?
    ik was op vakantie dus heb je even niet kunnen volgen
    wat een rot verhaal daar bij die bali gatver wat dom van dat mens
    liefs wiesje
     
  13. casedy

    casedy Actief lid

    25 feb 2007
    256
    0
    0
    hey wiesje,

    Leuke vakantie gehad?
    Hoe gaat het eigenlijk met jou?
    Je vraagt altijd wel heel lief hoe het met mij gaat maar voor jou is het natuurlijk ook nog niet eens zo heel erg lang geleden.

    Met mij gaat het iedere dag een stukje beter.
    Maar als ik dan meiden met een dikke buik zie lopen dan denk ik dat had ik ook kunnen hebben ](*,)
    Maar wachten duurt zo lang he.
    heb donderdag weer een afspraak bij de gyn om te kijken of nu echt alles eruit is.
    We willen zo graag verder.
    Heb afgelopen donderdag tegen beter weter in een zwangerschapstest gedaan om te kijken of alle hormonen al uit me lichaam waren.
    Maar dat was natuurlijk veelste vroeg hij gaf gewoon een harstikke dikke vette streep aan.
    Dus ben nu bang dat er bij die echo naar voren komt dat er nog steeds wat in zit?
    Of hoeft dit niet perse?

    1 voordeel was wel afgelopen weekend was er kermis bij ons en ik kon wel weer een lekker biertje drinken.
    Anders had ik allemaal van die leuke opmerkingen naar mijn hoofd gekregen waarom ik aan de fris zat.

    groetjes
     

Deel Deze Pagina