hoe lang duurt het totdat je gaat ontpillen als je.......

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Cynthia26, 10 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cynthia26

    Cynthia26 Lid

    6 jun 2007
    69
    0
    0
    gestopt bent met de pil?
    Vanaf wanneer ga je ontpillen als je gestopt bent met de pil? Duurt dat eventjes of is dat gelijk een week erna bijvoorbeeld?

    Ik heb ontzettend pijnlijke borsten en mijn tepels zijn zo gevoelig dat ik mijn BH niet aan kan houden, zelfs kleren doen zeer op mijn bortsen (maar ja je moet toch wat aan he hihi). Als mijn cyclus klopt heb ik van de week mijn eisprong gehad en we hebben om de dag geklust, ik verlies veel slijm en heb het koud en dan weer warm, broeken lijken strak te zitten (ben afgevallen niet aangekomen)ben ook in minder dan een maand 7 kilo afgevallen, een zweverig gevoel en moet veel plassen
    Wat zou het zijn?

    gr Cynthia
     
  2. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Tsjah. Ontpillen bestaat eigenlijk niet. Ontpillen komt neer op vage klachtjes omdat je lichaam ineens de eigen cyclus weer op moet gaan pakken, en dat kan even duren. Sommigen hebben nergens last van, bij anderen duurt 't een jaar voordat de cyclus op de rais is.

    Je kan weinig anders doen dan wachten op je NOD en dan testen. Maar omdat je niet weet of je cyclus klopt, kun je, als je dat vol kan houden, misschien beter wachten tot een paar dagen ná je NOD en dan testen. Zwanger zijn kán natuurlijk, maar je kunt nu gewoon nog niks zeker weten.
     

Deel Deze Pagina