word hier gek van.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door kittycat69, 25 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Vanaf afgelopen zondag rosebloedverlies gehad bij het naar toilet gaan.Nu nog steeds,al twee testen gedaan maar allebei negatief.Dan maar het weekend afwachten en dan naar de dokter voor bloedtest.Wou het
    even kwijt.

2. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Hoop dat je huisarts duidelijkheid kan geven. Misschien is je ei later geweest en is dit van innesteling, maar het roze verlies duurt dan wel lang. Je kunt over een week altijd nog een testje wagen....
    Succes in ieder geval!

3. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Hoop het ook Lieke,als het niet zo is hoop ik snel ongi teworden.Kunnen we tenmiste verder.Maar tis alleen met afvegen op toiletpapier,meer niet.

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Rozeverlies kan duiden op een innesteling, een naderende ongi of.... een eisprong (ovulatiebloeding).

Weet je 100% zeker dat je eisprong al is geweest? (Ovutestjes gebruikt bijvoorbeeld?)
    Kon die bloeding echt geen ovulatiebloeding zijn geweest?

Want anders weet ik het ook niet.

Zou kunnen dat je gewoon heel traag HCG aanmaakt. Dit schijn je vanaf innestelling aan te maken. Maar dan zou je toch aankomend weekend haast wel positief moeten testen.

5. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Ik heb 10 januari me eisprong gehad door ovulatietesten,heb ze nog laten zien op deze site.Maar misschien ook later want weet niet of die nog positiever kon.Ik vloei nog steeds niet,vorige zwangerschap dat eindigde met 8 weken in miskraam,had ik ook steeds rose verlies gehad.Maar toen had ik 2 dagen voor nod positieve testen.zik wacht dit weekend gewoon af,meer kan ik toch niet doen

6. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Pff, stress is dat zeg. Succes, hopelijk snel een bloedtest..

7. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Zeg dat wel,zou wel jammer zijn om onnodig te stressen.Dan maar meteen ongesteld worden.Wel paar dagen misselijk en overgeven en erg moe tegen de avond.

8. Spitsmuis

Spitsmuis Niet meer actief

Van stress kun je ook over tijd raken.
    Misschien moet je het ''gewoon'' zn beloop laten gaan en het voor nu even proberen los te laten.
    Misschien heel makkelijk gezegd van mij,maar bedoel het goed hoor ;)
    Weet natuurlijk ook niet hoe lang jullie bezig zijn voor een kindje.
    Hopelijk test je dit weekend toch positief en anders gauw naar de dokter,al is het maar voor je eigen rust.
    Succes en sterkte!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ben het idd met spitsmuis eens....

10. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    Dankje meiden jullie hebben gelijk,ik heb nou wel iets in me maandverbandje.Hopelijk ben ik het morgen gewoon.Kunnen we nieuwe ronde starten.

11. kittycat69

kittycat69 Bekend lid

3 nov 2011
    521
    0
    16
    werk in de zorg
    Hoensbroek
    We zijn inderdaad ook al 2 jaar bezig,en ook met onze leeftijd is de druk hoger.:D

Deel Deze Pagina