hoe lang kan bruinverlies aan houden

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door senna999, 2 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    Hallo,

ik heb nu bijna al 3 weken dagelijks bruinverlies. de ene dag wat meer als de andere dag. tis vooral meer als ik een stuk heb gelopen, gestofzuigd enzo.
    ik weet dat bruinverlies niet erg is en niks hoeft te betekenen, maar ik vraag me af tot wanneer dit kan aanhouden?
    Stopt dit meestal rond een bepaalde tijd of kan het de hele zwangerschap aanhouden?
    ik heb al wel een echo gehad met kloppend hartje dus de kleine doet het goed, maar tis gewoon niet lekker dat ik elke dag dat bruinverlies heb.
    lijkt me dat het toch ergens vandaan moet komen, en 3 weken aan een stuk lijkt me ook lang voor een innesteling?

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Senna999,

fijn dat je echo's tot nu toe goed zijn in ieder geval. Meestal houdt bruinverlies na een weekje op, maar al je bv een snel bloedende (erosieve) baarmoedermond hebt, kan het zijn dat er dus heel snel een klein bloedinkje ontstaat (door drukverhogende momenten) en dat je dus dit bruinverlies wel vaker zult hebben en het niet zo snel ophoudt als bij een ander. Het is afwachten, er staat dus geen bepaalde tijd voor.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina