wil gewoon even mijn verhaal kwijt

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door angela, 15 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angela

    angela Actief lid

    8 sep 2005
    120
    0
    0
    ik wil gewoon even mijn verhaal kwijt
    het is nu alweer drie jaar geleden dat mijn sterrilicatie ongedaan is gemaakt sinds dien zijn we druk aan het klussen en vorig jaar was het dan eindelijk raak vorige maand ook maar beide keren mochten we niet lang van het geluk genieten,
    ik weet het heb natuurlijk al drie kindjes waar ik heel gelukkig mee ben en ja ik weet ook dat er veel mensen zijn die helemaal nog geen kindjes hebben kunnen krijgen dat is zeker veel erger, maar toch voel ik me enorm verdrietig, we willen zo graag een kindje van ons samen, ben namelijk gescheiden heb daarna een hele leuke vriend ontmoet en nu we zover zijn dat we graag samen een kindje van ons beiden zouden willen wil dat maar niet lukken,
    sorry voor mijn geklaag maar wilde het gewoon even van me afschrijven
    angela
     
  2. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Meis klaag lekker van je af
    begrijp wel een beetje hoe je je voelt alleenheb ik geen kinderen maar ben zelf alwel 2 jaar bezig en heb 1 mk gehad
    Hoop dat het snel raak mag wezen voor je
     
  3. angela

    angela Actief lid

    8 sep 2005
    120
    0
    0
    Bedankt voor je reactie, Ben blij dat je me begrijpt,
    zo nu en dan ben je even de wanhoop nabij maar over het algemeen kan ik het toch nuchter bekijken, kan me voorstellen dat dat voor jou veel moeilijker is want ja je wilt het toch heel erg graag, ik hoop dat het voor jullie ook heel erg snel raak zal zijn,
    groetjes angela
     

Deel Deze Pagina