Hallo meiden, Er is hier vast wel iemand die kan mij vertellen of je borsten blijven 'lekken'. Ik ben nu 26 weken en uit 1 borst komt nu af en toe vocht! Weet wel dat dit niet bijzonder is, maar vraag me af of dit blijft tot de bevalling (weet wel dat het natuurlijk na de bevalling ook nog zo is) of dat dit een tijdelijke voorbereiding is. Het was maar goed dat ik afgelopen dagen laagjes aanhad, had zelfs vlekken op mn shirtje. Charmant! Als dit 'lekken' toch langer gaat aanhouden, moet ik maar iets in mn bh gaan doen ofzo! Alvast bedankt voor jullie antwoorden!
Ik heb ook zo veel gelekt tijdens mijn zwangerschap, vanaf ongeveer 21 weken tot de bevalling En daarna ging het over in melk Als ik jou was zou ik gewoon alvast iets erin gaan doen. Je kunt van die speciale dingen kopen bij de AH of Etos ofzo. Ikzelf gebruikte altijd gewoon zakdoekjes of wc papier (die ronden krengen zie je door je shirt heen, wc papier niet )
had ik ook bij alletwee de zwangerschappen, blijft tot de bevalling en dan word het erger ik had meestal een beha aan met een laagje ervoor /vulling beha (ik weet zo niet hoe ze heten) had soms ook wel eens met zoogkrompressen erin maar zoontje lief trok wel eens aan mijn shirtjes beetje erg charmant (was in de winkel en tilde mijn zoon, stond te praten met een collega en vloep bijna dat zoogkompres eruit, schaamde me dood)
Hier goed nieuws voor jou... Mijn borsten gingen ook met 20 weken lekken, maar na een paar weken was het weer over, en nu komt er goed melk uit! het hoeft dus echt niet tot het einde te blijven!
Hier ook iemand met lekkende borsten in het begin van de zwangerschap maar nu al een paar weken niks meer, geen druppel. Op zich wel fijn want die dingen in ej bh word je ook niet goed van, bij mij verschoven ze nog weleens en als je dan eens voorover bukt hahahaha. xx sas
Haha heel herkenbaar, ik werd gister ook wakker met natte plekken in mn hemdje.. Heb nu maar twee wattenschijfjes in mn bh gestopt, zit lekker en je ziet er niets van!
Inderdaad..zoogcompressen erin. En als je BV gaat geven ..dan gaan ze nog véél harder lekken. Ik heb echt meegemaakt dat ze aan de ene borst dronk en uit de ander de melk spoot..echt..in zo'n boogje! En nu ik langzaam ga afbouwen..lek ik weer......dusss
Ik begon ook rond die tijd te lekken en na de bevalling werd het nog veel erger!! Nu Rens 's nachts doorslaapt sta ik helemaal weer op klappen en drijf ik 's nachts bijna m'n bed uit! Daarom zet ik nu m'n wekker midden in de nacht om m'n kraamverband in m'n bh maar te vervangen, best lastig hoor...
Hier ook iemand met natte shirts, al vanaf week 21 ongeveer. Het was even iets minder, maar de laatste dagen is het enorm erg! Zelfs plekken op mijn matras ervan, niet normaal! Ik gebruik zoogcompressen en dan maar een laag van wat dikkere stof erover, het is gelukkig nog niet heel warm, want in shirtjes zie je die koffiepads zitten...
ik heb het ook vanaf 26 weken ongeveer, heb gewoon maar zoogcompressen in mijn bh gedaan, is niet zo leuk als je shirtje nat is en je bent niet thuis! verloskundige zei ook dat het normaal is.