Hoe lang na de bevalling nog last van rusteloze benen?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Georgy, 13 feb 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Georgy

    Georgy Lid

    24 dec 2021
    40
    15
    8
    Vrouw
    Nu na drie maanden na de bevalling van mijn derde heb ik nog steeds last van rusteloze benen. Voor deze zwangerschap had ik er nog nooit last van gehad. Wie had dit ook en wanneer hield het weer op?
     
  2. Mapje

    Mapje Niet meer actief

    Ik lees mee. Want ik ben nu 4 maanden verder na de bevalling van de derde en heb het ook nog…
     
    Georgy vindt dit leuk.
  3. Kikki1

    Kikki1 Actief lid

    28 aug 2017
    130
    40
    28
    Vrouw
    Haha, hier is de 3e nu 14 maanden en de rusteloze benen zijn er nog steeds. Vooral in bed last van.
     
    Georgy vindt dit leuk.
  4. Georgy

    Georgy Lid

    24 dec 2021
    40
    15
    8
    Vrouw
    Geven jullie ook nog borstvoeding? Daar heeft het vast ook mee te maken, maar ik ben desondanks niet van plan te stoppen met borstvoeding. Ik hoop dat het gewoon vanzelf weggaat, maar dat gaat dan misschien nog een tijdje duren als het net als bij jou is Kiki1. Fijn ( en natuurlijk niet fijn dat jullie het ook hebben ) om te weten dat ik niet de enige ben.
     
  5. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.911
    15.357
    113
    Ik had het voor het eerst in mijn eerste zwangerschap, maar dat viel reuze mee, was te doen. Na de geboorte was het direct over.

    In mijn tweede zwangerschap had ik gruwelijk erge rusteloze benen, echt vreselijk. Mijn zoon is inmiddels bijna 4 jaar oud en helaas heb ik er nog steeds last van….
    Het is fors verminderd qua frequentie en hevigheid, dat wel, maar nog steeds last van dus.

    Geen borstvoeding hier, trouwens.
     
    Georgy vindt dit leuk.
  6. Georgy

    Georgy Lid

    24 dec 2021
    40
    15
    8
    Vrouw
    Dank je voor je bericht. Wat vervelend dat je er nog steeds last van hebt. Je zou verwachten dat het na vier jaar toch wel over is. Ik hoop dat het nog eens over gaat en ook bij de anderen die gereageerd hadden en bij mezelf. Bij mij is het gelukkig ook een stuk minder dan tijdens de zwangerschap, maar het is zo vervelend. Het beïnvloedt mijn nachtrust nog steeds, maar misschien moet ik het dan maar gaan accepteren dat ik het heb. Magnesiumtabletten helpen gelukkig wel een beetje.
     
    Sado vindt dit leuk.
  7. Kikki1

    Kikki1 Actief lid

    28 aug 2017
    130
    40
    28
    Vrouw
    hier wel borstvoeding nog. Maar maar 1x per dag nog.
     
    Georgy vindt dit leuk.
  8. Beausecret

    Beausecret VIP lid

    26 apr 2016
    5.306
    5.922
    113
    Vrouw
    Je zou ook magnesium olie kunnen smeren op je benen! Dat werkt effectiever dan tabletten. :) even opsmeren, in laten trekken en afspoelen (schijnt nogal te plakken) maar hoor er goede verhalen over!
     
    Georgy vindt dit leuk.
  9. Georgy

    Georgy Lid

    24 dec 2021
    40
    15
    8
    Vrouw
    Bedankt voor de tip! Daar had ik nog niet van gehoord.
     
    Beausecret vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina