Hoe lang na eisprong temp. stijging?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Yaya1, 9 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yaya1

    Yaya1 Lid

    17 jul 2007
    94
    0
    0
    De Ovtest was eergisteren positief en gisteren nog een beetje. Mijn temp is gemiddeld 36.4. Nu had ik vanochtend een temp van 36.1! Zo laag is die nog nooit geweest! Ik weet dat na de eisprong juist je temp omhoog ging. Wat is dit dan weer? Heeft iemand een idee?
     
  2. hopefull

    hopefull Actief lid

    6 mei 2007
    418
    0
    0
    hij kaneerst kelderen voor een of twee dagen en daarna als je eisprong echt voorbij is schiet ie omhoog
     
  3. wenswens

    wenswens Actief lid

    14 nov 2007
    104
    0
    0

    Indien na de dag van die lage temp je een temperatuurstijging heb met minimaal 0,2 dan is het meest waarschijnlijk dat jij je eisprong hebt gehad.
    Op de dag dat je ovutest positief is hoeft niet te betekenen dat je dan ook op die dag een eisprong heb!
     
  4. Niet meer actief

    Voor zover ik weet, gaat je temp op de dag dat je een eisprong hebt juist omlaag!
    En als het geweest is omhoog, en als je een positieve ovu test hebt, heb je ong 24 uur tot 48 uur erna je eisprong.
     
  5. Nataly

    Nataly Actief lid

    4 jul 2006
    409
    0
    0
    Hengelo (ov)
    Ik heb gisteren mijn eisprong gehad, dat weet ik omdat ik IUI heb gehad en daarom op zaterdagavond een hormoonspuit (pregnyl) heb gehad zodat ik 36 tot 40 uur later mijn eisprong zou krijgen. Volgens de planning heb ik dus gisteren tussen 05.30 en 09.30 mijn eisprong gehad en om 11.30 was de IUI.

    Maar ik had vanmorgen gewoon een lage temperatuur, 36,2? :confused: :confused:
    Snap hier dus niks meer van?

    Veel liefs
    Nataly
     
  6. sam mv kylian

    sam mv kylian Fanatiek lid

    als ej gister je eisprng hebt gehad kan dit heel goed hoor dat ie nog niet omhoog gaat.
    soms kan het wle 3 dagen duren voor ie omhoog gaat, dus je hebt nog ff ;)
     
  7. Eemsterr

    Eemsterr Lid

    26 okt 2007
    32
    0
    0
    studente
    Amsterdam
    dus als ik het goed heb gaat je temp omlaag wan je een esprong heb ..hoe is het dan als het je vruchtbare periode is ..? ik snap dat dus echt niet..

    en als de temp doet moet het elke dag op de zelfde tijdstip..?
     
  8. sam mv kylian

    sam mv kylian Fanatiek lid

    nee, je temp kan (hoeft dus niet) vlak voor je eisprong naar beneden gaan.

    en als je gata tempen idd iedere dag op hetzelfde tijdstip, dus wekker zetten en je moet het doen voor je opstaat. liefst rectaal.
     
  9. Krisstel

    Krisstel Niet meer actief

    Hey dit had ik ook! Afgelopen zondag en maandag had ik een positieve eisprong..die dinsdag een negatieve eisprong maar ook een temperatuursdip. Woensdag was mijn temperatuurt iets hoger en donderdag (dus 2 dagen na mijn eisprong) was hij 0,4 hoger..dus mijn eisprong was dinsdag!
     
  10. Zonnebeertje

    Zonnebeertje Fanatiek lid

    1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    vind t wel lastig hoor om te bepalen wanneer je je ei hebt. ik temp nu ook sinds deze cyclus en heb een ovu tester, de maybe baby (is microscoopje).
    Maar het is dus per persoon verschillend wanneer je temp stijgt na je ei?
     

Deel Deze Pagina