Hoe lang na (mislukte) verse TP nog last van hormonen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Fruity90, 22 feb 2022.

Tags:
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fruity90

    Fruity90 Fanatiek lid

    16 jan 2022
    2.705
    3.961
    113
    Vrouw
    Ik ben op zoek naar mensen die ook een mislukte TP hebben gehad na IVF behandeling met hormonen.

    9 dagen geleden ben ik gestopt met de Crinone (Progesteron) na een mislukte TP. Op zich al jammer maar ik heb het idee dat ik nog steeds emotioneel instabiel (een beetje zoals ik mij voel als ik ongesteld moet worden, snel humeurig en huilerig). Kunnen dat de hormonen nog zijn?

    En nog een andere vraag :
    Was de cyclus meteen weer redelijk normaal of zat er een afwijking in? Ik probeer een beetje uit te tellen wanneer de cryo terugplaatsing kan zijn :).
     
  2. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik had eigelijk direct weer een normale cyclus, 1e cryo bleef ook niet plakken, 2e wel. Beide in natuurlijke cyclus.
    Deze cryo werd ook in natuurlijke cyclus terug geplaatst alleen nu 3 jaar later, en nu wel in 1x raak (gelukkig)
     
    Fruity90 vindt dit leuk.
  3. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.127
    431
    83
    Jammer dat de verse terugplaatsing niet is gelukt.. Bij mij week mijn cyclus vaak wel af na een punctie/verse terugplaatsing. Het was vaak ruim een week langer. Daarna weer normaal. Maar dit verschilt per persoon.
    Succes!
     
    Fruity90 vindt dit leuk.
  4. Achterkantvandemaan

    31 dec 2020
    7.303
    7.255
    113
    Hier altijd mooie cyclus behouden ondanks IUI / IVF.
    Ook geen last van hormonen gehad. Denk dat het enorm verschilt.
     
    Fruity90 vindt dit leuk.
  5. Splitijsje

    Splitijsje Fanatiek lid

    21 nov 2020
    2.981
    3.068
    113
    Vrouw
    Jammer dat je verse terugplaatsing niet is gelukt :(

    Hier enorm bang dat cyclus naar de klote zou zijn, maar op 12dpo negatieve test (énorme teleurstelling), gestopt met Utro en 14 dpo ongesteld. Heel blij mee toen. Ik herken wel dat emotionele gevoel hoor. Voor mij was het een combinatie (spanning eerste IVF/ICSI, hormonen, echo’s, spanning over punctie, aantal eicellen, bevruchtingen, embryo’s en de teleurstelling van mislukte verse tp).

    Zonder te zwelgen in je gevoel, geef er ook een beetje aan toe door extra lief voor jezelf te zijn en wat extra tijd voor jezelf te nemen.

    Hier was een rustmaand verplicht na verse terugplaatsing. Achteraf gezien vond ik dat mentaal en lichamelijk ook fijn! Al hoewel ik op het moment zelf de tijd vooruit wilde kijken…
     
    Fruity90 vindt dit leuk.
  6. Fruity90

    Fruity90 Fanatiek lid

    16 jan 2022
    2.705
    3.961
    113
    Vrouw
    Dank voor de reacties. Als ik het zo lees ben ik toe aan vakantie en kan ik nu de hormonen niet meer de schuld geven :|:roflmao:.
     
  7. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Nou hup op vakantie!
    Neem vooral je rust :)
     

Deel Deze Pagina