hoe lang nabloeden

Discussie in 'Miskraam' gestart door Daisybunk1, 27 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daisybunk1

    Daisybunk1 Actief lid

    10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    ik heb 13 juli een miskraam gehad maar bloed nog steeds soms en heb wel negatieve test. hebben meer vrouwen hier last van? Wanneer was het bloeden bij jullie gestopt?
     
  2. Flavour

    Flavour Niet meer actief

    Het bloeden kan wel een aantal weken duren, maar het moet wel steeds minder worden. Als je het idee hebt dat het af en toe toch weer erger is dan eerder, dan zou ik een echo laten maken, dan zit er waarschijnlijk een restje.

    Suus
     
  3. Daisybunk1

    Daisybunk1 Actief lid

    10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    hoe lang ik vorige keer heb gevloeid weet ik niet meer daarom vroeg ik het me af.
     
  4. Daisybunk1

    Daisybunk1 Actief lid

    10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    jeetje 5 miskramen al hoe hou je moet dat er nog 1 komt en hoe verwerk je het verdriet?
     
  5. Flavour

    Flavour Niet meer actief

    Voorlopig is het de vraag of ik ooit nog zwanger kan raken, omdat ik Asherman blijk te hebben. Dat zijn verklevingen in je baarmoeder ten gevolge van curettages, die niet altijd goed te opereren zijn en een deel van de vrouwen met Asherman raakt voorgoed onvruchtbaar. Of dat voor mij geldt, zal de komende tijd moeten blijken.

    Ik heb geen idee hoe je 5 miskramen verwerkt. Ik ben in ieder geval nog lang niet zo ver, en de wetenschap dat ik nu misschien niet eens meer zwanger kan raken, helpt niet echt bij het verwerkingsproces.

    Maar goed, ik bloedde de ene keer 1 dag, en de andere keer 2 weken of nog langer, maar dan werd het wel steeds minder. Die ene keer dat ik lang bloedde, was ik nota bene meteen weer zwanger. Zo zie je maar, er is geen peil op te trekken.

    Suus
     
  6. Daisybunk1

    Daisybunk1 Actief lid

    10 nov 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    oh jeetje!

    wat vreselijk nou ik hoop voor je dat je een wonder bent zoals een hoop uitzonderingen op de regels zijn die toch plotseling zwanger zijn en waarbij het wel allemaal goed afloopt.

    ik zal voor je duimen en hopen dat je toch een goede en positieve zwangerschap en bevalling mag hebben in de toekomst.

    En bedankt voor je reaktie op mijn vragen, ik heb net even terug gekeken of ik iets kon vinden over mijn verleden maar daar bleek dat ik ook ruim 5 weken heb gevloeid en was na 5 weken ofzo ook zwanger wat ik op dat moment nog niet wist. dus mischien hoort het wel bij mij en mijn rare baarmoeder.
     
  7. Flavour

    Flavour Niet meer actief

    Dank je, en ja, dat kan best. Bij mij ging het bij elke miskraam weer anders, en eigenlijk ben ik altijd snel weer zwanger geweest, dus ja... Hopelijk nu toch ook weer, je weet idd maar nooit.
     

Deel Deze Pagina