Hoe lang positieve zwangerschapstesten na miskraam?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Maddie, 29 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddie

    Maddie Fanatiek lid

    15 sep 2009
    1.391
    183
    63
    Het hoge Noorden.
    #1 Maddie, 29 nov 2017
    Laatst bewerkt: 29 nov 2017
    gister was het 2 weken geleden dat ik een miskraam heb gehad (6wk zwanger), nu heb ik vanmiddag een test gedaan na 2uurtjes niet plassen en dit streepje kwam er.
    Hoe snel bouwt HCG af?
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Tjemmie

    Tjemmie Actief lid

    24 jan 2017
    329
    142
    43
    Vrouw
    NULL
    Gelderland
    Hoi Maddie, dat is bij iedereen verschillend ik heb vrijdag ook een miskraam gehad en was ook 6 wk zwanger. Maar gisteren liet de test negatief zien. Heb je geen bloedverlies meer en weet je zeker dat alles uit je lichaam is? Maar ik lees op internet dat het echt verschillend is bij iedereen...
     
  3. 3112

    3112 Actief lid

    15 feb 2010
    217
    20
    18
    Ik zit nu op dag 14 na curettage en heb nu een heel licht positieve test. Het is zo verschillend wat ik lees.
     
  4. Tjemmie

    Tjemmie Actief lid

    24 jan 2017
    329
    142
    43
    Vrouw
    NULL
    Gelderland
    Ik zie dat ik mijn verhaal niet helemaal af heb gemaakt, maar de zwangerschapstest was dus negatief, waaruit blijkt dat het hormoon uit mijn lichaam is en ovulatietest was een lichte streep op te zien.
     
  5. 3112

    3112 Actief lid

    15 feb 2010
    217
    20
    18
    Had jij dan gelijk al een eisprong? Hoeveel dagen na de negatieve zwangerschapstest was dat dan?
     
  6. Maddie

    Maddie Fanatiek lid

    15 sep 2009
    1.391
    183
    63
    Het hoge Noorden.
    Bedankt voor jullie reacties meiden. Wat naar dat jullie ook een MK hebben moeten doormaken :( Ik weet zeker dat het vruchtje eruit is, het vruchtzakje is in z’n geheel eruit gekomen. Twee dagen erna veel stolsels en enorm veel bloed, herkende ik niet van de andere drie keren, behalve dan na die van 11 week, maar her bloeden heeft ong 9/10 dagen geduurd. Al heb ik nu sinds vanmorgen weer wat bloed bij m’n afscheiding, vreemd..
     
  7. Maddie

    Maddie Fanatiek lid

    15 sep 2009
    1.391
    183
    63
    Het hoge Noorden.
    Dit was hem vandaag. Vreemd hoor.. loopt langzaam af joh, bah, mag van mij wel opschieten
     

    Bijgevoegde bestanden:

  8. Maddie

    Maddie Fanatiek lid

    15 sep 2009
    1.391
    183
    63
    Het hoge Noorden.
    Nu weer bloedverlies, dat kan toch geen menstruatie zijn? Het bloeden is al weer 10+ dagen gestopt en morgen is het 3 weken geleden dat ik de miskraam kreeg. Zal dan nog niet alles “schoon” zijn geweest omdat de testen nog positief zijn?
     
  9. Tjemmie

    Tjemmie Actief lid

    24 jan 2017
    329
    142
    43
    Vrouw
    NULL
    Gelderland
    Ik denk inderdaad dat het nog niet helemaal schoon was. Balen is dat he... dan heb je het al zwaar omdat je zwangerschap niet is doorgegaan en dan moet je ook nog eens wachten tot alles schoon is en weer een eisprong krijgt. Ik moet even terugkomen op mijn reactie, ik had dus ook een miskraam (24 november) en twee dagen daarna was de zwangerschapstest negatief.. ik ben gelijk begonnen toen ik dat zag met ovulatietesten en het test streepje was al goed te zien... dus ik dacht yes een vlugge eisprong... maar het teststreepje is alleen maar lichter geworden dus ik denk dat het toch het zwangerschapshormoon was:( blijkbaar is de ovulatietest gevoeliger dan de zwangerschapstest die ik gebruikt heb:oops: Dus helaas... nu wachten tot eindelijk de eisprong weer komt... en alle hormonen uit mijn lijf zijn. Zucht :cry:
     
  10. Maddie

    Maddie Fanatiek lid

    15 sep 2009
    1.391
    183
    63
    Het hoge Noorden.
    Ontzettend balen en frustrerend is het :( mijn miskraam was 14 november en heb ongeveer 10 dagen gebloed. Gisteren is het trouwens bij 1x bloed gebleven. Dus ik heb geen idee wat het was, geen eisprong, want dan heb ik altijd gruwelijk ei-pijn, maar kan je wel een eisprong krijgen met HCG in je lichaam? Ik ga vandaag nog een x testen, kijken of hij minder is dan afgelopen woensdag en zondag, het is vandaag precies 3 weken geleden.

    Je testen kunnen indd nog op HCG hebben gereageerd helaas :( ik hoop voor je dat je snel weer een eisprong hebt! Het is echt zo gemeen dat we zo lang moeten wachten tor alle hormonen weg zijn en alles weer “werkt”. :(
     
  11. Curitiba

    Curitiba Fanatiek lid

    21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Ik heb even terug gelezen, ik wilde precies hetzelfde vragen vandaag, maar aangezien er al een topic voor is haak ik hier even aan als dat mag.
    Gisteravond had ik nog een knaller van een test, controle streep was gewoon donkerder dan de test streep. is het nou zo dat zolang je positief test je geen eisprong kan hebben?
    Zondagavond heb ik mijn miskraam gehad trouwens.
     
  12. Maddie

    Maddie Fanatiek lid

    15 sep 2009
    1.391
    183
    63
    Het hoge Noorden.
    Boven zondag, onder Vandaag.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. Maddie

    Maddie Fanatiek lid

    15 sep 2009
    1.391
    183
    63
    Het hoge Noorden.
    En hij droogt nog donkerder op. Zou ik de HA moeten bellen? Omdat ze lijken op te lopen
     
  14. Eef92

    Eef92 Fanatiek lid

    8 jan 2016
    1.044
    464
    83
    Misschien ben je wel weer zwanger :p
    Ik zou bellen inderdaad! Spannend!
     
  15. Maddie

    Maddie Fanatiek lid

    15 sep 2009
    1.391
    183
    63
    Het hoge Noorden.
    Weer zwanger kan niet, de MK is net drie weken geleden en heb nog geen negatieve zw test gehad en nog geen eisprong
     
  16. Tjemmie

    Tjemmie Actief lid

    24 jan 2017
    329
    142
    43
    Vrouw
    NULL
    Gelderland
    Ik zou sowieso bellen om te laten checken mbv een echo!
     
  17. Haagsmeisje

    Haagsmeisje Actief lid

    21 mrt 2014
    479
    307
    63
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik zou ook voor een echo gaan. Ik heb afgelopen zondag een miskraam gehad was toen 8w5d. Veel bloedverlies en ook het vruchtje met flink veel stolsels. Vandaag echo maar toch nog een hoop weefsel en stolsels in mijn baarmoeder.
    Helaas donderdag naar de gynaecoloog. Ook een dik positieve test nog...
    @Curitiba we zitten eigenlijk precies te gelijk in de ellende!
     
  18. Kyra77

    Kyra77 Fanatiek lid

    3 jan 2015
    1.979
    552
    113
    3 weken geleden de mk.
    Dan vind ik het ook bijzonder dat je nog zo'n positieve test hebt.
    Bij mij , na MA's, waren mijn zwangerschapstesten na 10 -14 dagen omowit.
    Zou ook voor een echo gaan. Wellicht zit er nog test weefsel wat nog hcg aanmaakt.
    Overige is het wel zo dat als je hcg heel hoog is je test juiste lichter wordt...
    Ik had een week na mijn ma met 9 weken juist een knaltest en op de dag vd miskraam een lichtere test..
    Sterkte ieg meis.
    Tis ontzettend rot! En ik zie aan je onderschrift dat t ook niet de eerste keer is.
    Dikke digi knuffel meis!
     
  19. Curitiba

    Curitiba Fanatiek lid

    21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Jij ook zondag dus. Klote he! Wat een verdriet.
    Ik heb eigenlijk het vruchtje niet gezien, vooral veel bloed en stukken. Is het vruchtje echt anders? Ik moet zeggen dat er ook veel in de wc is verdwenen. 18 december had ik een afspraak staan voor de termijnecho, we hebben die afspraak laten staan maar nu dan voor een inwendig onderzoek. Maar als ik voor die tijd nog geen witte testen heb laat ik me eerder onderzoeken.
    Raar he hoe dat loopt.....een paar weken geleden waren we zo gelukkig met het tweede streepje en nu wachten we met smart af tot die verdwijnt, dan kunnen we verder!!!!
     
  20. Maddie

    Maddie Fanatiek lid

    15 sep 2009
    1.391
    183
    63
    Het hoge Noorden.
    Bovenste is van vorige week woensdag en de onderste van net
     

    Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina