Hoe lang vage testen tot miskraam?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Haartje, 23 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haartje

    Haartje Lid

    28 jan 2014
    76
    1
    8
    IMG_7687.JPG Hoi hoi,

    Ik heb gelezen dat veel vrouwen die vage testen houden toch een miskraam krijgen, dus daar ben ik nu een beetje bang voor.. ik heb 9 dagen geleden (maandag) positief getest, geen idee hoe lang dat na de eisprong was want ik ben heel onregelmatig ongesteld. Het streepje was licht dus ik dacht ik doe m twee dagen later nog eens, maar toen die van clear blue met indicator en die zei zwanger 1-2 weken. 3 dagen geleden (zondag) weer een kruitvat 2v5 zoals eerste keer en weer zo'n lichte streep. Toch nog niet ongesteld geweest dus dacht dan moet hij vandaag wel donkerder zijn maar weer licht..
    Zo is het gegaan, en zit eigenlijk beetje te wachten op bloedverlies, dus ben benieuwd wat jullie ervaringen zijn. Ik heb de eerste, een van zondag dacht ik en die van vandaag op de foto gezet.
    Ik hoor het graag!
     
  2. Fadim

    Fadim Actief lid

    11 aug 2014
    473
    187
    43
    ik zou met predictor testen om de dag, mocht ie niet oplopen dan is de kans op ma groot(denk ik)
     
  3. sunnyshine92

    29 dec 2018
    64
    30
    18
    Vrouw
    Ik lees wel dat deze testen soms vaag blijven..toevallig net nog in een ander topic gelezen. Misschien even een ander merk proberen zoals predictor?
     
  4. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Bij mij liepen ze in een week terug en toen kwam direct bloedverlies
    Maar er valt weinig van te zeggen hoelang t duurt. Kan alle kanten op
     
  5. kwebbelsnoes

    kwebbelsnoes VIP lid

    29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    Ik had vorige week dinsdag nog een donkere test, woensdag was hij ineens veel lichter en vrijdag was hij negatief. Vrijdagavond is het bloeden begonnen. Maar heb ook weleens een mk gehad waarbij ik eerst ging bloeden en ik daarna nog een paar dagen positief testte voordat hij negatief was.
    Dus je kunt er weinig van zeggen.
    Maar deze testen zijn niet meer zo betrouwbaar, dus je kunt beter een Predictor proberen.
     
  6. Haartje

    Haartje Lid

    28 jan 2014
    76
    1
    8
    Oké bedankt voor de reacties! Ga ik toch maar zo'n predictor kopen
     
  7. Sandragaatvoornr3

    Sandragaatvoornr3 Actief lid

    2 jan 2019
    141
    140
    43
    Vrouw
    Ik heb het ook gehad. De testen bleven een licht streepje tonen. Dan bij de huisarts bloed laten prikken. Hcg was idd aan de lage kant. Enkele dagen later opnieuw bloed laten prikken. Was beetje gestegen maar absoluut niet genoeg. Ik denk dat ik een week later mijn maandstonden had. Ik gebruik trouwens steeds testen van de action. Ik was toen zeker nog geen 6 weken!
     
  8. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Bij mij een anderhalve week en toen ging ik vloeien
     
  9. Moedie

    Moedie Lid

    21 nov 2018
    99
    44
    18
    Vrouw
    Hier twee maal gehad. Beide een week na de eerste test mijn bloeding gekregen... Ik hoop vooralsnog dat het gewoon aan de testen ligt.. misschien bloed laten prikken?
     
  10. Haartje

    Haartje Lid

    28 jan 2014
    76
    1
    8
    Hoi, nou gisteren toch gaan bloeden helaas.. 2 weken na de eerste test. Bedankt voor de reacties!
     
  11. Jeansflower

    Jeansflower Fanatiek lid

    6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Balen :( sterkte
     
  12. Moedie

    Moedie Lid

    21 nov 2018
    99
    44
    18
    Vrouw
    Dikke knuffel, echt balen...
     

Deel Deze Pagina