Ik heb nu 6 weken geleden een keizersnede gehad maar vloei nog steeds. Niet meer echt rood bloed, maar toch nog steeds behoorlijk wat afscheiding. Is dit normaal?? Graag ervaringen van anderen, want ik maak me zorgen!
Ja, dat is normaal. Ikzelf heb ook meer dan 6 weken gevloeid. Na de ks. Dat slijmerige heeft nog wel wat langer geduurt. Overigens maakt het niet uit of je een ks hebt gehad of niet. Bij beide bevallingen laat de placenta een wond achter in de baarmoeder waardoor je vloeit, bij de een is die wond eerder genezen dan bij de ander. Ik neem aan dat je binnenkort nog een nacontrole hebt bij je vk of gyn? Dan zou je het daar nog even aan kunnen geven.
Bij mij duurde t ook wel een week of 6.. soms dacht ik dat t bijna over was, "begon" t weer.... Gewoon nog even geduld hebben...
Hier ook 6 weken, maar bij controle bij de GYN bleek het niet normaal! Er zat nog een restje placenta! Heb toen een nacurretage gemoeten. Dus als je het niet vertrouwd even laten checken hoor!
kan idd tot 6 weken duren. Hangt er ook van af hoe 'schoon' ze je baarmoeder gemaakt hebben bij de keizersnede. Zelf ben ik afgelopen woensdag bevallen met keizersnede en een week later vloei ik niet meer. maar dat kan altijd nog opnieuw komen als ik meer ga doen.
Hier maar 2 weken gevloeid na de ks en dan nog was het minimaal. Kon na een dag of 5 al met inlegkruisjes volstaan.
Ik heb nog 8 weken gevloeid, na 6 weken stopte het en toen begon het weer. In totaal 8 weken. En na die 8 weken was het 10 dagen estopt en toen werd ik ongesteld.
Ik heb ook een keizersnee gehad, maar vloei nu al bijna niet meer. Is ietsje meer dan 2 weken geleden. Hopelijk is alles ook weer bijna schoon van binnen nu, zou mooi zijn! Eerste dagen vloeide ik wel heel erg hoor, maar nu is het echt nog minimaal.
Ik heb bijna 2,5 maand constant bloed verlies gehad.... Eerst geloof ik iets van 6 weken vloeien van de keizersnede toen nog 3 weken ongesteld... en meteen de volgende ongesteldheid (door het stoppen met de pil) er achteraan... Nu alles weer op orde!
Bij de eerste ks heb ik flink gevloeid, meteen al na de ks en dat heeft 5 weken geduurt (echt rood en kraamverbanden vol) Bij de tweede ks was het bloedverlies een stuk minder en had ik na de eerste week al geen kraamverbanden meer nodig en was het na 3 weken gewoon over. Groetjes Anita
6 weken vloeien na een bevalling (vaginaal of via keizersnede) is normaal! Waarschijnlijk heb je binnenkort een nacontrole afspraak bij de gynaecoloog (of heb je deze net gehad?). De gynaecoloog kan met een echo controleren of er nog veel bloed in je baarmoeder zit en of er eventueel nog andere resten van de zwangerschap in de baarmoeder achter gebleven zijn. Gynaecoloog kan dan inschatten hoelang je mogelijk nog vloeit en of dit acceptabel is of dat er eventueel een kuurtje nodig is om je baarmoeder schoon van bloed,etc. te krijgen. Succes.