Hoe lang vloeien

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Willemijntje19, 12 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willemijntje19

    Willemijntje19 Fanatiek lid

    26 apr 2016
    2.356
    1.186
    113
    Vrouw
    #1 Willemijntje19, 12 mei 2020
    Laatst bewerkt: 12 mei 2020
    Hallo,
    Bij 3 van mijn 4 bevallingen heb ik een nacurettage gehad ivm placentarest.

    Mijn laatste bevalling is nu bijna 8 weken geleden en de nacurettage is nu bijna 5 weken geleden en ik vloei nog elke dag een soort vocht, heel waterig. Ik voel het er smorgens bij het opstaan gewoon uitlopen (sorry voor de detaills). Na de curettage heb ik ook af en toe nog wat bloedverlies gehad en vorige week zelfs zoveel als een menstruatie (lijkt me erg vroeg, maar denk wel eerste menstruatie)en toen dat over was weer dat vervelende vocht. Iemand die dit herkent?
    Ik ben erg bang voor infectie. Heb al naar de gyn gebeld, maar ik moet het nog even aan kijken.
     
  2. KleineLai

    KleineLai VIP lid

    30 dec 2017
    13.003
    25.447
    113
    Geen ervaring met een nacuttetage maar ik heb 4 a 5 weken gevloeid na de bevalling, 2 weken later kreeg ik mijn eerste menstruatie weer. (en dat terwijl ik gewoon borstvoeding geef , grrr :p )

    Zou het vocht afscheiding kunnen zijn? Of misschien urine? Ik had de eerste weken geen controle over mijn blaas, het liep er gewoon uit zegmaar.

    Heb je pijn?

    Als je het niet vertrouwd dan gewoon weer bellen naar de gyn hoor!
     
    Willemijntje19 vindt dit leuk.
  3. Willemijntje19

    Willemijntje19 Fanatiek lid

    26 apr 2016
    2.356
    1.186
    113
    Vrouw
    Super bedankt voor je reactie!!
    Ahh stom he dat de menstruatie al zo snel weer komt ondanks borstvoeding.
    Ik denk ook echt dat het mijn menstruatie al weer geweest is. Wel gek hoor, want ik ben 5 weken geleden opgenomen in het ziekenhuis met koorts en veel bloedverlies, moest meteen curettage en antibiotica infuus. Mijn lichaam heeft zich kennelijk snel hersteld. Maar het vocht kan ik niet verklaren, heb ook gedacht aan urine, maar het ruikt niet naar urine (het ruikt wel vies)en het is ook kleurloos. Ik ga het nog even aankijken en anders bel ik de gyn nog maar eens.
     

Deel Deze Pagina