Hoe met vakantie?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Chiena, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiena

Chiena Lid

8 jul 2007
    41
    0
    0
    Wij gaan eind augustus met vakantie. Onze kleine meid is dan ruim 5 maanden Als het weer in Nederland niet zo mooi is willen we wat verder weg. Is het dan handig om met de auto te gaan of is vliegen een beter idee? Hoe doen jullie dat?

2. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Wij gaan vliegen. Lynn is dan bijna een jaar.

Het heeft zijn voor en tegens.
    Je bent snel op plek van bestemming (nou ja snel...hopelijk dan)
    En je hebt allebei je handen vrij

Nadeel is dat je veel minder mee kan nemen en geen idee hoe het in het vliegtuig zal gaan (met oortjes enzo)

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Wij gaan ook vliegen, Iman is dan 1 jaar.

Toen ze 3 maanden was zijn we ook op vakantie gegaan, ook met het vliegtuig!

4. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    zou gewoon gaan vliegen hoor als je wat verder weg wilt

5. Six

Six Actief lid

22 mei 2006
    449
    1
    0
    Gelderland
    Wij gaan dit jaar met de auto. Flink eind rijden, maar we doen het met een overnachting bij vrienden als tussenstop. Puur omdat we het zelf wel leuk vinden om eens met de auto te gaan. Denk dit najaar weer vliegen, dus laat even weten hoe het jullie vergaan is ;)

6. Chiena

Chiena Lid

8 jul 2007
    41
    0
    0
    Ik heb een klein beetje vliegangst, dus ik ga liever met de auto. Mag zo'n kleintje zo lang in de maxicosi? Ik heb met laten vertellen dat ze maar een uur per dag of zo er in mogen, totdat ze zelf kunnen zitten.

7. Vennetje

Vennetje Actief lid

3 aug 2006
    261
    0
    0
    ik meen ergens gelezen te hebben dat ze 2 uur erin mogen en dan een lange pauze moeten hebben waarbij ze lekker even de benen kunnen strekken; dus bijv. op een kleed in het gras leggen ofzo.

wij zelf gaan in september een weekje naar Duitsland; meer om te proberen hoe het gaat. Toch even lekker eruit, maar wel dichtbij en dus niet zolang reizen. We maken ook nog een tussenstop bij mijn ouders in het oosten van het land.

8. moontjejl

moontjejl Bekend lid

15 jun 2006
    665
    0
    0
    groepsleidster babygroep
    vond het nadeel van vliegen dat je er met een bus of taxi nog naar het hotel ofzo moet.En dan met je kind op schoot..Vond het niet prettig toen wij naar turkije gingen.HAd de schrik van mijn leven..de manier van rijden en de hoogte waarop je zit....man oo man dat heeft mijn vakantie toch wel wat bedrukt hoor..zelfs in een bus stappen daar om ergens naar toe te gaan.Nagegeven ze zorgen wel dat ik met de kleine altijd mocht zitten...Maar man wat een angsten....Ben echt voorstander van kind vast in de auto moet ik toegeven!
    Het vliegen zelf viel mee.de kleine zit aan jouw gordel extra vast en viel op schoot in slaap.Mijn achterburen hadden het minder getroffen met hun kind...maar ja dat kan je hebben..was een beetje ziekjes en wilde absoluut niet blijven zitten...

Deel Deze Pagina