en? vermaken jullie je een beetje in de vakantie?

Discussie in 'De lounge' gestart door TinaTeenslipper, 24 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.027
    551
    113
    hier pas de eerste week en mn andere dochter de tweede maar meen dat het zuiden er al paar weekjes heeft opzitten:)
    hier gaat het tot nu toe goed al moet ik zeggen dat ik vandaag echt nergens zin in heb. vind het vies benauwd:( en voel me niet helemaal lekker ook.we gaan niet op vakantie omdat mn man rondom het huis nog heel veel moet doen. wel hebben we een efteling abbo. we fietsen wat, ergens ijsje eten en lekker buiten spelen.
    maar eerlijk gezegd vind ik 6 weken erg lang....vooral voor de kleintjes. ik weet dat mijn dochter school ook gewoon heel leuk vind en ze na 3 weekjes gewoon weer graag wil.

2. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    hier zitten we al in de 4de vakantieweek (zuiden) en ik baal er van dat het zo snel gaat!
    Ze vermaken zich hier nog prima, helemaal met dit weer.
    Van mij mag dit nog eeuwen duren!
    Wij gaan trouwens niet op vakantie.

3. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.672
    1.432
    113
    Het gaat sneller dan ik had verwacht vooraf, we hebben een heerlijke vakantie tot nu toe, het mooie weer hielp natuurlijk ook egr mee :)

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Heb altijd vakantie (ziektewet) en ik verveel me ook. Syl is nog heel klein dus verder als de kinderboerderij of zwemmen kom ik niet. Hij loopt nog niet dus speeltuin is een beetje lastig. Maar met mooi weer vind hij natuurwater wel helemaal te gek :)

5. life

life Niet meer actief

Heb net 2 weken vakantie gehad, ben nu weer lekker werken.
    Wat ik in me vakantie gedaan heb? Verhuizen... dus weinig aan gehad

6. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm hier nauwelijks vakantie... Kan elk moment gebeld worden met wanneer ik moet beginnen bij de nieuwe baan en dan is dat meteen einde van de vakantie voor mij.

Ik geniet er dus maar van zolang het nog kan :)

7. Minerva

Minerva Niet meer actief

Jazekers :) Genieten gaat prima hier!

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier ook eerste week en we moeten nog even inkomen.

9. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Is tie al voorbij???

Nog 2,5 en die kunnen me niet snel genoeg gaan.

10. Saskia78

@edelweis: de eerste schoolweken zullen ook wel zwaar vallen hoor :)

Hier net even opgezocht wanneer jeugdvakantieland begint.. Maar helaas pas volgende week.
    Nouja.. Hopen dat ik nog een dagje vri ben ergens zodat we toch kunnen gaan :)

11. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Hier zitten er in onze eerste week. Zelf heb ik pas over 2 weken vakantie maar we vermaken ons tot nu toe prima. Ik werk wel, een hele dag en twee korte dagen dus er is genoeg vakantie tijd over. Ik vind het heerlijk niet aan tijden gebonden te zijn, buiten het werk niks verplicht te moeten zoals zwemles, voetbal, school enz. Ondanks dat ik nog werk heb ik echt een vakantie gevoel. Wij gaan nog twee weken naar Turkije maar heb helemaal niet het idee dat er nog weg gaan omdat en hoop mensen die ik ken al terug zijn van vakantie.

12. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hier zitten we ook aan de eerste week, oudste 3 kids zijn nu bij hun vader op vakantie. Ben hier en daar op internet al aan het surfen waar we heen kunnen gaan als mijn kids weer terug komen.

13. alamea

alamea Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.270
    0
    0
    Geen vakantie hier, ik werk. Dochter is uit logeren bij de grootouders. Vriend heeft straks een paar weken vrij en dan vermaken ze zich wel. Op de andere dagen gaat ze naar buitenschoolse opvang, en dat vindt ze geweldig. We gaan in ieder geval nog een weekend naar zee volgende maand. Verder vermaken we ons wel met wat er dan ook te doen valt in de regio.

14. Porsche

Porsche Niet meer actief

Hier is week 4 al in gegaan ..
    Merk dat de kids het heerlijk vinden even helemaal
    Niets!
    Ze zijn nog zo moe .. ( of Komt het door het weer ?)

Afgelopen 2 weken had ml ook vakantie nou dit was de bete vakantie tot nu toe echt we hebben genoten!
    Nu nog 1 weekje alleen en dan moet ik ook weer werken

15. Sanne1985

Sanne1985 Niet meer actief

Dochter mist de psz, en heeft het naar eigen zeggen "gehad met vakantie" en vandaag heeft ze het ook "gehad met buiten spelen". Dus die ligt nu uit verveling over de grond te rollen tussen de (te snel) gelegde puzzels..

Verder wil ze niks, behalve baldadig zijn en mijn haren kammen (auw).

Morgen beter ;)

16. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Zal vast Hihi. Maar dan hoef ik niet de hele dag te entertaineren en politieagent te spelen de middelste is heerlijk aan het peuterpuberen geslagen dus lekker dubbel op. Ze slaan mekaar betije nog net niet de hersens in .;)

Ze gaan starten in continu rooster (jeeeej) dus dan keert de rust thuis terug.

17. Saskia78

Klinkt gezellig:)

18. Sterrefeetje

Sterrefeetje Niet meer actief

Hier ook de 4e week, nog 2,5 en dan gaan ze weer naar school, ook weer lekker :)

19. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83

Hahaha ach er zitten ook hele gezellige dagen tussen hoor maar vandaag :x:p

20. Saskia78

Nahja hier ook met vlagen zeer ongezellig...
    Maar met vlagen ook heel gezellig.

Hoop dat ze straks na een beetje vakantie wat gezelliger is weer.
    Ze vindt school niet zo leuk en dat werkt ook enorm op d'r humeur.
    De eerste vakantiedagen waren echter NOG erger.. Alle spanning kwam eruit!
    Maar na 4 dagen steppen en fietsen gaat het gelukkig alweer beter.
    Nog niet helemaal goed... Maar we hebben dan ook nog 5,5 week vakantie dus dat komt vast goed.

Deel Deze Pagina