Opgezette buik

Discussie in 'De lounge' gestart door Mariska121, 7 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    Hallo allemaal,

    ik weet niet of het hier hoort maar ik vraag het toch maar hier, ik heb op moment van 's ochtends vroeg tot 's avonds laat een behoorlijk opgezette buik. Ik snoep heel veel, maar dat doe ik mn hele leven al dus dat zou niet zo maar in een keer uit moeten maken. Verder eet ik voldoende, ook brood en drink ik per dag behoorlijk veel vocht, meestal ice tea. Ik ga iedere dag keurig naar het tiolet voor nummer 2 dus daar ook geen problemen. Ook heb ik de laatste week heel veel last gehad van ongie krampen en steken, zere lies en ben ik behoorlijk moe op moment.

    Even een foto voor verduidelijking, ik ben trouwens 1.75 en 56 kilo dus dik ben ik ook niet. Voorheen had ik een mooi plat buikje, het strakke is gebleven alleen is het nu vooruit gaan staan. Ik ben verder ook niet dikker geworden alleen bij mn buik.

    Is er iemand die tips heeft om mn platte buik weer terug te krijgen? Ik ga er vanuit dat mn darmen opgezet zijn dus al iemand weet hoe ik daar van af kom, alle tips zijn welkom. (ik ben trouwens niet iemand die graag in de sport school zit, sterker nog, ik ben de laatste 2 jaar zomaar 10 kilo afgevallen. :oops: Ik ben dol op snoep en doe met dan ook te goed aan veel snaai :D

    [​IMG]
     
  2. Mirelle

    Mirelle Actief lid

    11 dec 2006
    469
    0
    0
    Oss
    Zucht.... Ik wil ook zo'n mooi buikje..... zucht.....
     
  3. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    Hahah vroegah was ie gewoon plat 8)
     
  4. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik had ook altijd een superstrakke platte buik (ik ben 1.78m en ik weeg 60 kilo), maar sinds ik gestopt ben met de pil merk ik dat m'n buik wat slapper wordt en dat 'ie ook wat 'opgezet' is.

    Ik geef de schuld maar aan de hormonen!
     
  5. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    Ik ben niet gestopt met de pil :oops: Ik moet nog een paar maand wachten voor het zover is.

    Maris
     
  6. Floddertje

    Floddertje Actief lid

    10 mei 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    O jee, dat wist ik niet...

    Dan zou ik het ook niet weten. Maar 1 troost, je buik ziet er nog steeds supergeweldig mooi uit hoor! Ik denk dat er heel wat meiden en vrouwen jaloers op zullen zijn!
     
  7. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    :oops: Dank je :oops:
     
  8. brussie

    brussie Fanatiek lid

    22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Ik weet niet hoe oud je bent maar op een gegeven moment wordt alles toch wat slapper ...
     
  9. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    21 dus ik neem aan dat je dan nog niet slapper begint te worden. Ik heb nog geen kinderen, maar staat wel in de planning voor over een niet al te lange tijd \:D/
     
  10. Mila24

    Mila24 Fanatiek lid

    30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    ik zou willen dat ik zo een buik had :D ..... en als je kinderen heb gehad wordt het echt slapper dus wees maar blij dat je zo een buikje heb.
     
  11. ruby28

    ruby28 Fanatiek lid

    10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    weet niet waar die buik dan moet zitten.

    ben je niet gewoon ff naar complimentjes aan het vissen?

    vind je gewicht trouwens wel erg laag voor je lengte,ik ben zelf 1,70 en heb 47 kg gewogen een jaar geleden.brrr vond het zelf verschrikkelijk.
     
  12. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    Ik ben niet naar complimentjes aan het vissen, het is nu bol, dat was het nooit, het was meer een deuk, zelfs mn vriend en mn moeder zei het. Ik ben ook niet aan het letten op wat ik eet, ik eet gewoon wat ik lekker vind, en dat is voornamelijk snoep. Het is ook niet zo dat ik druk ben om dit figuur te krijgen, ik krijg het gewoon. Ik was veel blijer toen ik 65 kilo woog hoor maar op de een of andere manier vliegen de kilo's er gewoon af. Ik hoop niet dat het kattig over komt hoor, maar ik had gewoon gehoopt dat er iemand wist wat het zou kunnen zijn.
    Ik kan helaas voor jou de foto er niet meer afhalen.
     
  13. go4baby

    go4baby Fanatiek lid

    11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    uhm... hoe zal ik het zeggen. Er zijn veel meiden met deze symptomen en die willen dan ..... uhhh ..... graag dat dat betekent dat ze zwanger zijn... en uhhhmmmm soms is dat dan ook zo.....

    Ik zie geen banner maar 't feit dat je op deze site actief bent? Maar goed, ik weet je situatie niet, maar een testje doen kan altijd... ;) (ben echt niet nieuwsgierig ;))

    Verder: waanzinnig mooi 'buikje' dus nergens druk om maken!
     
  14. Niet meer actief

    Tjongejonge, waar zeik je over...ik wou dat ik zo'n buikje had! :p :) ;)

    Tis voor jou niet zo leuk, maar echt meid, geloof me...dit is NIETS! Wat een prachtig buukje! Ik zou zo ruilen hoor, mnaar geloof me, mijn buuk wil je niet! Mijn dochter is 3 jaar en mensen (zelfs vreemden) vragen aan me of ik weer zwanger ben....straie all over the place en nee ik kan geen bikini meer aan hoor ;)

    Echt, geniet van je mooie buukie.....dit is niet bol, dit is SKOON! ;)
     
  15. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    Bedankt dat je niet gelijk begint te denken dat ik naar complimentjes vis.
    Wat ik trouwens bedoel met plat, dus echt vanaf de heupen recht omhoog, er stak ook niks uit ofzo. Ik zou idd een test kunnen doen maar ik ben er zeker van dat ik niet zwanger ben eigelijk. Toen vorige "ongie" maar 2 dagen was en weinig bloedverlies (normaal altijd 7 en veel bloedverlies) heeft de doctors assistente de dag na dat de ongie gestopt was een test gedaan (omdat ik terug moest komen als de ongie niet op gang zou komen na de Primolut), en die was negatief. Moest gewoon weer met de pil beginnen (die maand geen pil gehad) en nu weer maar 3 dagen ongesteld en weinig verlies.
    Ik ga er maar vanuit dat het allemaal wel goed gaat komen. Ik had gehoopt dat er iemand zou zijn die het zelfde gehad heeft en kon zeggen wat voor middeltje of zo ik zou kunnen proberen.

    Ik zit hier idd omdat we over een tijdje de pil aan de kant willen gooien. Maar ook omdat ik fora gewoon heel leuk vind. Ik zit bij heel veel fora, nu in totaal bij 6 :D

    Bedankt voor jullie antwoorden
     
  16. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik zie geen buik en dat bolletje daar mag jij echt niet over klagen
    menig vrouw zou graag zon buikje willlen
     
  17. go4baby

    go4baby Fanatiek lid

    11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Hoi, nog even: ik lees vooral veel op het NOD forum (waar iedereen heel graag zwanger wil worden en aftelt naar hun Niet Ongesteldheids Dag (NOD dus) en daar lees ik veel van deze dingen die jij noemt. Ook zijn er wel eens meiden die kort bloedverlies hebben halverwege hun cyclus wat kan duiden op de innesteling. Vandaar dat ik nog even reageer.
    Je zegt dat direct na je hele korte ongi de assistent een test heeft gedaan.
    Was dat een zwangerschapstest? Het lijkt mij namelijk vreemd omdat het zo snel is na een eventuele innesteling dat je dan haast niet positief kunt testen.
    Maar goed, ik wil je niet bang maken, ik dacht ik kan het je in elk geval even melden!
    Het kan heel goed dat ik te veel naar al die praatjes hier luister en mijn gezonde verstand een beetje aan het vertroebelen is... ;)

    En ja, dit forum is inderdaad erg leuk en ik vermoedde dat je wel een zwangerschaps wens zou hebben omdat je anders niet actief zou zijn hier!

    Succes!
     
  18. Niet meer actief

    Gewoon ff slim zijn, testje halen en doen. Voila ;)
     
  19. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    Het zit zo (in de hoop dat je misschien kan helpen):
    Ik heb een paar maand geleden 2 pillen uit de eerste week vergeten, toen direct de volgende dag een test gedaan, uiteraard negatief. toen 7 dagen weinig ongie geworden (het weinige bloedverlies begoen hier). Weer een test gedaan, wederom negatief. Wij gingen er vanuit: er is niks aan de hand. Weer met de pil begonnen, volgende ongie weer weinig, en dus naar de doctor, die maand heb ik dus geen pil geslikt, Primolut voorgeschreven gekregen, zou er behoorlijk veel pijn bij moeten krijgen en veel bloedverlies. Niet dus, 10 juli begon het, na 2 dagen en een beetje bloedverlies weer naar de doctor, weer een test, weer negatief. Er is dus niks aan de hand, en moest gewoon verder gaan met de pil. Ook gedaan. Ik had toen de 28ste in een keer een beetje bloedverlies, en sinds die zaterdag erg veel last van ongie krampen, steken en soms wat pijn in de liezen. Dit heeft aangehouden tot gisteren, zoals het nu lijkt is het afgelopen [-o< het deed erg veel zeer maar ik probeerde er niet aan te denken. En dat lukte ook tot het weer opkwam. Ik ben zaterdag 'ongie' geworden en eerst was ik heel blij dat het doorzette (dacht ik) en later was het weer bijna niks. Ik ben benieuwd of ik nu wel de volle 7 dagen ongie blijf. nog maar even afwachten dus. Last van ongie krampen heb ik normaal alleen maar op de dag dat ik ongie moet worden. Ik wist trouwens ook niet dat dit kwaaltje waren aangezien je 'men' altijd hoort over misselijkheid en uitblijven van de ongie.

    Ik ga er vanuit dat mn darmen gewoon opgezet zijn, nu alleen nog de vraag waarom? Ik eet niet anders, misschien meer water drinken, zou dat helpen?

    Maris
    Alvast heel erg bedankt voor alle moeite!
     
  20. Mariska121

    Mariska121 Actief lid

    2 jul 2007
    415
    0
    0
    Ik zal er vandaag een halen, maar ik denk niet dat ik zwanger ben.

    Bedankt dat je de moeite voor me neemt!

    Maris
     

Deel Deze Pagina