Hoe moet ik dit nu netjes brengen

Discussie in 'De lounge' gestart door pluk, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mandarijn

    Mandarijn Bekend lid

    3 feb 2007
    760
    0
    16
    ik krijg er een heel naar gevoel bij en ik ben het eens met wat Claartje al eerder zei, ik ga nog een stapje verder want eerlijk gezegd lijkt het er wel op dat ze jou wil aftroefen, ze wil het allemaal zo goed doen en zij koopt ook wel even de wintergarderobe ? :confused:
    dit is helemaal niet okee,
    ik zou persoonlijk haar gebrachte kleertjes naar de inbrengwinkel brengen en zelf kleertjes kopen en helemaal niets van haar kleertjes houden en ik zou tegen haar zeggen dat als ze nog een keer kleertjes brengt zij ze beter gelijk zelf naar de inbrengwinkel brengt, scheelt jou een rit daar naar toe

    ik snap dat dit heel bot over kan komen, maar wat zij doet vind ik ook ontzettend bot
    ze negeert jou volkomen en weet het wel even beter wat jouw kind moet dragen, je attendeert haar erop en ze gooit er nog een ergere opmerking tegenaan door te zeggen dat ze al bezig zijn met de wintergarderobe
    zij heeft totaal geen enkel respect voor jou
    als zij met schuldgevoel zit over vroeger moet ze dat niet gaan compenseren over jouw rug en met jouw kind!
    sorry als dit heel ellendig overkomt maar zo zie ik het echt
    als ze zichzelf zo super-belangrijk wil maken, moet ze aan haar zelfvertrouwen gaan werken en niet op deze manier gaan compenseren

    ik wens jou heel veel wijsheid en succes ermee Pluk, want hier ben je nog niet zomaar uit met haar, zet hem op ;)
     
  2. hope43

    hope43 Fanatiek lid

    14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    ik ben benieuwd hoe je het er vanaf hebt gebracht,.....
    wat ik mezelf nog wel afvraag, kan je man zijn ma niet nogmaals aanspreken? en gewoon zeggen, ma ik begrijp dat je het wilt, maar je passeert mijn vrouw hier enorm mee,....niet meer doen aub,....
     

Deel Deze Pagina