Hoe nauwkeurig is de 12 weken termijn echo?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Roosdewit83, 23 jun 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosdewit83

    Roosdewit83 Nieuw lid

    23 jun 2021
    1
    0
    1
    Vrouw
    Hoe nauwkeurig is de 12 weken termijn echo?

    Op 1 Oktober was de 1e dag van mijn laatste menstruatie.
    Cyclus van ongeveer 26 dagen.
    Op 10, 11, 12 en 13 Oktober gevreeën.
    Op 29 en 30 Oktober ook gevreeën maar met een andere man.
    Mijn uitgerekende datum is vastgesteld op 7 Juli 2021.

    Nu wilt mijn ex weten of het mogelijk is, dat de kleine van die andere man kan zijn.
    Volgens mij kan er niet zo'n heel groot verschil in zitten qua bevruchtingsdag maar hij en ik zouden het toch graag zeker willen weten.

    Ik heb de termijn echo 22 December gehad.
    Toen was ik 11+6.

    Ik hoor graag van iemand.
    Mvg
     
  2. Stokstaartje86

    Stokstaartje86 VIP lid

    4 jan 2013
    5.294
    1.767
    113
    Vrouw
    Als je het echt 100% zeker wilt weten moet je een vaderschaps test doen als de baby geboren is. Maar volgens de vastgestelde termijn zou het van je ex man moeten zijn. Maar ja dat is geen garantie natuurlijk
     
    Sado vindt dit leuk.
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.452
    15.009
    113
    Nabij Utrecht
    Gezien de echo is het van de man waarmee je op 10 tm 13 oktober sex mee hebt gehad.

    De kans is erg klein dat ze er met de termijnecho dik 2 weken naast hebben gezeten, maarja elke kans, hoe klein dan ook, is er weer 1, dus ff een dna test laten doen om zekerheid te krijgen.
     
  4. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    Mijn lijkt het indd ook de man waarmee je 10/13 sex hebt gehad.
    Die andere is net voor je menstruatie geweest. Maar goed. Niks is onmogelijk. Bij mijn dochter scheelde de 12wk termijn echo 5 dagen. Was 18 september uitgerekend ( eigen berekening 23september) en bevrucht volgend hun op of rond 25 september. Maar dat kan nooit . Had mijn positieve ovulatie test 31 december dus op zijn vroegst eisprong op 31december a 1 januari. En geen sex gehad voor en tijdens feestdagen omdat ik ziek was en ook pas met oud en nieuw .

    Ik jou geval is een week verschil kwa meting net ook verschil in wie de vader zou kunnen zijn. Al is ruim 2wk wel erg veel verschil
     

Deel Deze Pagina