5 dagen voor NOD bloedverlies en slijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Nogevengeduld, 6 apr 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nogevengeduld

    Nogevengeduld Bekend lid

    24 feb 2011
    643
    41
    28
    Hallo meiden !

    Ik zit nu 2 dagen rond te kijken op internet om iets te vinden dat bij mijn situatie past, maar elke keer lijkt het er op en is het het niet dus daarom hier mijn eigen topic.

    8 maart werd ik voor het laatst ongesteld. Ik heb mijn ei gehad en gevoelt op 28 maart. 27 maart hebben we geklust. De reden voor die ene keer was omdat mijn man die ene week erg moe was ;)

    Afgelopen zondag in de avond wat felle steken gevoeld en verder wat last van pijn in mijn liezen, maagzuur, pijn in de onderrug, slecht slapen en last van (.)(.).

    Nu kwam ik gisterenochtend uit bed met een donkerbruin verlies en een klein beetje rood en dat is de gehele dag zo doorgegaan (heel weinig nog steeds)
    Gisterenavond erg last van mijn onderrug, heel moe (vroeg naar bed en niet kunnen slapen) en maagzuur.
    Vanmorgen is het donkerbruin verandert in helderrood met slijm wat zich vermengd heeft met het bloed (donkerbruin)

    Ik heb nog geen positieve test gehad (vanmorgen wel even gedaan vanwege de schrik maar uiteraard negatief, veel te vroeg)

    Is dit rode bloed met slijm een teken van een MK of is het begin van mijn menstruatie gewoon anders verlopen? Normaal gesproken word ik gewoon meteen flink ongesteld en niet een dag van tevoren met kleine beetjes.

    Alle symptomen zijn er...en het kan natuurlijk nog steeds. Hoop niet dat mijn lichaam me voor de gek houd, al is de kans erg groot !

    edit : nu weinig bloed in mijn maandverband en bruine afscheiding. Geen slijm meer
     
  2. mama079

    mama079 Fanatiek lid

    30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Een mk zou je het nu sowieso nog niet kunnen noemen, maar het kan heel goed een innesteling zijn. Vijf dagen na mijn ei had ik ook al klachtjes als pijnlijke borsten, maagzuur en een zwaar gevoel in de onderbuik.
     
  3. Nogevengeduld

    Nogevengeduld Bekend lid

    24 feb 2011
    643
    41
    28
    @ mama079 Gefeliciteerd met je zwangerschap !

    Moet je voor een miskraam wat verder zijn?
    Maar had je ook helder rood bloed?
    Ik heb net even gekeken en het rode bloed en het slijm is weg.
    Toch maar wachten tot zondag en een test doen?
    Ik maak mezelf er waarschijnlijk alleen maar gek mee.
     
  4. mama079

    mama079 Fanatiek lid

    30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Ik had geen innestelingsbloeding, maar dat had ik bij de eerste wel. Persoonlijk denk ik dat je pas van een mk kunt spreken als je een posi test hebt gehad. Ik moet wel zeggen dat ik vijf dagen voor NOD een heeeeeel lichte posi test had. Wacht het nog even af. Hoeveel bloed verlies je?
     
  5. Nogevengeduld

    Nogevengeduld Bekend lid

    24 feb 2011
    643
    41
    28
    Minder dan mijn normale ongi.
    Het is nu ook alweer veel minder als vanmorgen.
    Misschien dat alles van vannacht er vanmorgen ineens uitkwam (sorry)
    Ik heb nog steeds geen buikkramp alleen wat bruin en rood verlies bij het afvegen.
     
  6. Johannal

    Johannal Fanatiek lid

    28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Je kan nu nog niet spreken van een miskraam, want je zit nog binnen je normale cylus; dan zou je elke maand een miskraam hebben (als je zwangerschap voorkomt dmv bijv de pil ed.). Als je nu niet zwanger bent heb je (even lomp gezegd) gewoon pech. Dan is er geen bevruchting geweest of bijv wel een bevruchtig (of iets wat er op lijkt) maar geen innestteling. In dit vroege stadium kan er nog van alles mis gaan (anders werd iedereen die zijn best doet wel 'gelijk' zwanger.

    Wat ik denk is dat het heel goed mogelijk is dat je een innestelingsbloeding hebt gehad. Google daar maar eens op en kijk of het bij je situatie past. Ik hoop het voor je.
     
  7. Nogevengeduld

    Nogevengeduld Bekend lid

    24 feb 2011
    643
    41
    28
    Dank je wel voor je reactie Johannal.
    Als zondag inderdaad blijkt dat ik niet zwanger ben dmv een negatieve test dan heb ik inderdaad pech gehad. Maar gelukkig zijn wij nu nog zo nuchter. Mijn man zei gisterenavond nog dat we dan weer naar de volgende ronde gaan.

    Maar omdat deze cyclus zo verloopt met alle symptomen en een bloeding die ongeveer een week voor NOD plaatsvindt, zou het wel erg fijn zijn om meer duidelijkheid te krijgen.

    Bij het afgeven zit er nu echt een flinke plek rood bloed op het papiertje.
    Wachten tot zondag dus.
     
  8. Johannal

    Johannal Fanatiek lid

    28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Je innesteling vind meestal t/m een dag of vijf na de bevruchting plaats. Als je een dag voor je eisprong gemeenschap hebt gehad dan is je ei (logisch) toch pas op de dag van je eisprong bevrucht. Dus qua tijd heb je best kans op een innestelingsbloeding (overigens had ik die van mij precies ten tijde van mijn menstruatie! en met helder bloed, dus alles kan!)

    Oeh spannend voor je en de dagen tellen tot zondag... succes
     
  9. Nogevengeduld

    Nogevengeduld Bekend lid

    24 feb 2011
    643
    41
    28
    Thanks...geef de moed nog niet op !!:)
    Het enige wat ik vervelend vind is dat ik niet weet hoeveel bloed het mag zijn. Tot nu toe is het minder als mijn normale ongi
     
  10. Johannal

    Johannal Fanatiek lid

    28 jan 2009
    3.119
    0
    0
    Bij mij leek het in alles een normale menstruatie alleen het duurde wat korter.. ik weet nog dat ik dat toen gek vond dat ik maar een dag of drie (ipv 5) ongesteld was later bleek dus hoe het kwam. Maar omdat ik het voor een ongesteldheid had aangezien wist in pas nog weer vier weken later dat in zwanger was!
     

Deel Deze Pagina