Hoe oud was je?

Discussie in 'De lounge' gestart door happynienja, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Hoe oud was je?

  1. 10-15 jaar

  2. 16-20 jaar

  3. 21 jaar of ouder

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Sisa

    Sisa VIP lid

    13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Het is geen rare reactie op een simpele vraag. Jij vraagt aan mensen die in shock zijn over de jonge leeftijden, wanneer zij beginnen met voorlichting geven.
    Dat zijn 2 totaal verschillende dingen in mijn ogen. Ik vind 12 jaar geen leeftijd voor sex, maar dat betekent absoluut niet dat ik mijn dochter niet voor haar 11e voorlicht of zoiets. En het is nou eenmaal zo dat dingen die je hier schrijft, vaak net even anders kunnen overkomen dan hoe je ze werkelijk bedoelde...
     
  2. Fiene

    Fiene Fanatiek lid

    27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Uhm, dat leer je toch in de brugklas? ik wel in ieder geval (ook al had ik allang voorlichting gehad van mijn moeder.
     
  3. xSNDY19x

    xSNDY19x Fanatiek lid

    2 dec 2009
    1.777
    639
    113
    Vrouw
    Ik was 14. maar niet vrijwillig helaas :(
     
  4. Rosado

    Rosado Niet meer actief

    Ik was 19
     
  5. Sisa

    Sisa VIP lid

    13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    En nee, ik wist niet wat alle andere eventuele gevolgen van sex zouden kunnen zijn maar geloof niet dat ik op die leeftijd iets miste dat ik dat toen nog niet wist.
     
  6. 078mama

    078mama Niet meer actief

    Klopt maar als je 11 bent zit je nog in groep 8. Begrijp me niet verkeerd hoor. Ik ga er echt niet vanuit dat jullie dom zijn ofzo maar het was meer een vraag. Als je echt het idee hebt dat kinderen van 12 tegenwoordig alleen nog maar met een voetbal spelen kan ik me voorstellen dat je op een later moment pas echt gaat voorlichten en dat vroeg ik me af. Prima toch als jij wel vroeg begint! Dan is dat het antwoord op mijn vraag, niets meer en niets minder.

    Ik vind overigens voorlichting wel iets moeilijks omdat je heel goed moet inschatten hoe je kind op dat moment in het leven staat maar op die leeftijd laten ze je niet altijd toe.
     
  7. MaaikeS

    MaaikeS Fanatiek lid

    16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    Ik was 17.... :)
    en het was met mn ventje wat nog steeds mn ventje is :D
    nu 7,5 jaar verder en bijna 3 kindjes verder ;)
     
  8. Iris89

    Iris89 Fanatiek lid

    7 sep 2009
    1.119
    0
    36
    huisvrouw-mama!
    Leiden
    Ik was 14! Ook errug jong.. En het was verschrikkelijk! :$ Op zolder zodat we niet betrapt zouden worden..Oh oh oh wat romantisch. ;)
     
  9. Sisa

    Sisa VIP lid

    13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    Het lijkt mij in ieder geval een van de de meest moeilijke dingen in de opvoeding. Om er open en eerlijk over te praten, maar wel zo dat je je kind niet nieuwsgierig maakt zodat ze gaat experimenteren op haar 10e of 11e, dat lijkt me echt vreselijk...
     
  10. NatasjaM

    NatasjaM Actief lid

    31 jan 2011
    339
    0
    0
    NB
    Ik was 13... ja ook jong zoals meerdere zie ik :)
     
  11. lalalindsay

    lalalindsay VIP lid

    19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    19, met mijn enige en huidige vriend :)
     
  12. Aowyn

    Aowyn VIP lid

    16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Ik was 17 met mijn eerste keer. Het was bij die keer gebleven. Vlak erna mijn man leren kennen en vanaf mijn 18e seks met hem :)
     
  13. Fiene

    Fiene Fanatiek lid

    27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ik zat met 11 al op het Gym ;)

    Overigens kan ik me herinneren dat het ook in groep 8 al aan bod kwam hoor.
    Mijn moeder is in ieder geval echt begonnen met gevolgen etc van seks toen wij een jaar of 9 waren.

    Wij zijn heel open over seks en zullen dat ook tegen onze kinderen zijn, maar zullen ze ook leren dat het iets is dat je zomaar doet.
     
  14. mamamuts

    mamamuts Niet meer actief

    13 en 16?.. ik zie tegenwoordig soms geen verschil tussen 13 en 28!
     
  15. Sisa

    Sisa VIP lid

    13 jun 2008
    5.552
    1
    0
    hahaha :D
     
  16. Roes

    Roes Fanatiek lid

    9 okt 2009
    1.791
    0
    0
    woonbeg voor jongeren met een verst beperking
    Gelderland
    kan ook aan je ogen liggen;):D
     
  17. citta

    citta Fanatiek lid

    10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    ik was 9 toen ik ongestelt werd
    ik was 13 voor het eerste keer sex met een jongen van 19
     
  18. Rosado

    Rosado Niet meer actief

    Hahahaha, ik had het er vandaag toevallig nog met een collega over dat je soms van die meiden van 13 ziet lopen dat ik me echt afvraag of hun ouders ze zo de deur uit laten gaan, of dat ze zich stiekem ergens omkleden. Mijn god, alsof ze naar de disco gaan met hun stiletto's en korte rokjes :$.

    Maar goed, beetje of-topic
     
  19. mamamuts

    mamamuts Niet meer actief

    of ik ben gewoon oud. ;)

    nee, maar soms zie ik van die programma's als take me out, x factor enz. en die meiden zien eruit als minimaal 25 en dan zijn ze nog maar 16 jaar ofzo! man, man.. dan ben je net droog achter de oren.
    Nou ja, al wel eerder zo hier te lezen ;).
     
  20. Wilma

    Wilma VIP lid

    22 mei 2006
    6.396
    0
    0
    Uithoorn
    Volgens mij mis je een woordje in deze zin ;)


    PAS met 9 voorlichting!? :$
    Nu kan ik wel weer mn hele tirade over voorlichting vanaf jonge leeftijd beginnen maar als je die wilt lezen....zoek maar heb het hier al vaker beschreven :p

    Ik was 15 met mijn vriend van 17 waarmee ik al minstens 6 maanden verkering had en mn 3e vriend was (daar voor 3 maanden en daar voor 9 maanden verkering gehad)
    Moet ik nu in de tot 15 of vanaf 16... beide vind ik niet passen ergens... :(
     

Deel Deze Pagina