Hoi alllemaal Ik ben erg benieuwd naar de leeftijd van de aanstaande moeders. En ik wil ook graag weten hoelang jullie anticonceptie hebben gebruikt. ben benieuwd naar jullie reacties. zelf heb ik 5 jaar lang de pil geslikt en ik ben 22 jaar
Ik ben 26 en voordat we begonnen was ik al vanaf mijn 14e aan de pil dus in totaal 11 jaar aan de pil geweest. en na twee cyclussen ontpillen na 1 ronde zwanger Ik heb ook nooit hoeven ontpillen terwijl ik toch een zwaardere had.
Ik ben 35 jaar en ik ben met een tussenpoos van een half jaar, 19 (!) jaar aan die rotzooi geweest. Meer dan de helft van mijn hele leven dus Ik zeg rotzooi, maar het is en blijft een superuitvinding natuurlijk...
Ik ben 25, 24 toen ik stopte met de pil en begonnen met de pil toen ik volgens mij 14 was.. Dus ruim 10 jaar de pil gebruikt!
Ik ben bijna 28, en slikte de pil vanaf mijn 14de, dus dik 14 jaar geslikt. Gestopt december vorig jaar, en in februari een positieve test in handen. Gr. Vanessa
Ik heb van mijn 13e tot mijn 23e de pil geslikt.. En heb in januari en februari nog even de pil geslikt! (maar toch zwanger geworden...)
Hoi, Ik ben 24 jaar en ik slik de pil al vanaf mijn 12de ivm onregelmatige cyclus. Dus in totaal heb ik 12 jaar de pil geslikt. Ik ben gestopt in mei en ben nu bezig met onze 2de ronde. Ik weet alleen niet of ik ooit nog aan de pil ga beginnen ben er nu wel achter gekomen dat troep is wat je slikt. Ik denk dat ik na mijn eventuele zwangerschap een andere anticonceptie middel ga gebruiken. Groetjes Debbie
Ik ben 33 en heb 17 jaar de pil geslikt. Na het stoppen toch weer keurig een regelmatige cyclus die in 1 keer op gang is gekomen. Was zo blij!
Hoi Hoi, Ik ben 30 jaar en heb 13 jaar de pil geslikt. Ik heb het wel onderbroken tijdens de zwangerschap van ons kleine meisje. Groetjes
Hoi Ik ben 28 jaar en heb 11 jaar de pil geslikt. En we zijn drie weken geleden gestopt! Ben benieuwd welke fases ik in zal gaan en hoe lang het "ontpillen" zal gaan duren! Groetjes