hoe over stappen naar ander merk!!

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door sapje, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames

ik wil voor mijn kleine meid gaan overstappen van kruitvat extracare naar albert heijn huismerk flesvoeding standaart.
    ik ben nu dus begonnen met 1 schepje van ah merk te doen en de rest nog de kruitvat, waneer zou ik het beste met het volgend schepje beginnen ? ik d8 zelf mischien elke 3 dagen een schepje te vervangen van de kruitvat voor de ah merk is dit een goed schema?
    graag hoor ik van jullie terug

groetjes sapje

2. adi

adi Niet meer actief

Ik ben ooit overgestapt van Nutrilon op Friso, gewoon in 1keer.
    Ik heb juist niet gemengd omdat die schepjes van verschillende merken verschillend zijn. Dus in mijn geval: 6 schepjes Nutrilon geeft meer poeder dan 6 schepjes Friso.

Heb je geprobeerd hoe jouw kindje zou reageren als je gewoon in 1x overstapt?

3. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    nou ik gebruik nu extra care van de kruitvat (hypo allergeen) en daarom lijkt het me beter om het overstappen naar standaart voeding rustig op te bouwen,ik denk dat ik nu om de 3 dagen een schepje ga vervangen ,kijken hoe dat gaat

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Van EC naar standaard is inderdaad wel een reden om voorzichtig te zijn. Dat is toch een zwaardere voeding. Om de 3 dagen is wel erg voorzichtig denk ik.

Toen wij van standaard naar Forte gingen deden we het per schepje omhoog, en dan elke dag 1 schepje vervangen. Wel hebben we na de 3e dag een extra dag ingelast, omdat ons jochie toch even wat krampjes leek te hebben. Zo waren we in een week over. Die krampen bleven gelukkig verder weg.

5. sapje

sapje Fanatiek lid

6 sep 2009
    1.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke dus in principe kan ik dus elke dag wel een schepje vervangen, zou wel beter uitkomen omdat ik niet veel meer van de oude voeding heb en het eigelijk wel zonde vind om een nieuw pak van de extra care te kopen.
    maar wel idd maar ff goed in de gaten houden of ze geen last krijgt van krampjes.

bedankt voor je advies!

Deel Deze Pagina