hoe regelmatig is jullie cyclus na de miskraam

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door caroline27, 19 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    hai meiden

    Ik heb in dec een miskraam gehad en ben na 6 wk ongesteld geworden en daarna weer na 7 weken , erg onregelmatig dus .
    Hoe zit dat bij jullie en nu ik weer 2 weken na mijn :evil: ben weet ik dus niet mijn eisprong heel lastig allemaal omdat ik eigenlijk weer snel zwanger wil zijn . Het is echt rpt als je lichaam iets anders doet als je wilt :( .

    liefs caroline
     
  2. Fleur

    Fleur Lid

    14 mrt 2006
    26
    0
    0
    Verpleging
    Na mijn miskraam (aug. 2003) is mijn cyclus niet meer echt herzelfde geweest zit tussen de 22 en 30 dagen. door me iedere dag te temeraturen kunnen we nu zo mijn eisprong bepalen.
    Hopelijk is het een tip waar je wat aan hebt.

    Veel liefs Fleur
     
  3. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik had meteen mijn cyclus van 26 dagen weer terug.

    Pim
     
  4. mieltje

    mieltje Bekend lid

    19 jan 2006
    913
    0
    0
    Door temperaturen (via www.fertilityfriend.com) weet ik dat ik net mijn ovulatie heb gehad, dus nu een cyclus van 28 dagen hebt. Normaal heb ik een cyclus van 23-25 dagen.
    Ik denk dat dit te wijten is door de progesteron injecties die bij begin van mijn miskraam heb gehad.
    Groet
    Mieltje
     
  5. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Na mijn vorige miskraam zat ik direct weer in mijn cyclus van 31 dagen, na de miskraam die pas heb gehad moet ik nog ongesteld worden (30 maart heb ik uitgerekend, ben benieuwd).

    Ik ben blij dat mijn lichaam zich zo betrouwbaar toont, ik kan me voorstellen dat je heel onzeker wordt als je er geen touw aan vast kan knopen.

    Hopelijk heb je snel duidelijkheid!

    Groetjes, Wendy
     
  6. caroline27

    caroline27 Actief lid

    3 jan 2006
    365
    0
    0
    ja dat hoop ik ook , weet nu ook echt niet waneer mijn vruchtbare dagen zijn en of ik ze heb aangezien mijn lange cyclus. Ik ga maar van een dag of dertig uit en maak me niet gek want de vorige keer zijn er 3 testen door heen gegaan ( 3 weke overtijd ) . Ik ga nu pas testen als ik 2 weken overtijd zou zijn maar voel nu best onzeker. bedankt voor jullie reacties
    liefs caroline
     

Deel Deze Pagina