Hoe snel na miskraam weer ivf?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door poema, 6 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

    poema Fanatiek lid

    27 jul 2007
    3.919
    404
    83
    Vrouw
    Vorige week heb ik helaas een miskraam gehad na mijn tweede ivf. Ik was toen zo'n 6 weken zwanger.
    Ik heb nog een ivf poging te gaan en ben me nu aan het beraden hoe dit in te steken. Het ziekenhuis heeft me aangeraden om 1 à 2 maanden rust te nemen maar ook niet te lang omdat ik weinig eicellen aanmaak (ivf1: 1 eitje; ivf 2: 2 eitjes...) en dat ik dus gezien mijn leeftijd niet al te lang meer moet wachten.
    Nu ben ik benieuwd wie er ook in deze situatie heeft gezeten en hoelang je toen gewacht hebt met je volgende ivf poging.
     
  2. merah

    merah VIP lid

    8 jun 2009
    13.190
    4.334
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Bij ons moest je 1 echte eigen menstruatie hebben gehad. Dus miskraam, cyclus, eigen menstruatie, cyclus en dan bij volgende menstruatie weer beginnen met spuiten. Bij zo'n vroege miskraam is je lijf meestal niet zo van slag en loopt je cyclus gewoon door alsof het een gewone menstruatie was. Dus dan kun je na twee maanden weer beginnen met spuiten. Hoop het voor je!
     
  3. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Wij hebben in april 2009 een missed abortion gehad met 11 weken. Zes weken na de curretage mocht ik Primolut nemen om mijn menstruatie op te wekken. Daarna zijn we met een cryo-terugplaatsing begonnen. Sterkte met je miskraam.
     
  4. visje2007

    visje2007 Bekend lid

    19 jan 2009
    702
    1
    0
    Hoi poema,
    Ken je natuurlijk uit je andere topic... Maar is nu dus echt mis gegaan al, bah meis ik weet hoe je je voelt. Ik vond het vrij heftig moet ik eerlijk bekennen, had niet verwacht dat er zoveel emoties bij kwamen kijken.
    Ik mocht ook precies zoals merah omschrijft na de 1e "natuurlijke"menstruatie weer op dag 3 starten met de pil en vervolgens de hormonen.
    Om m'n eigen emoties om de miskraam'n plek te geven heb ik toen bewust afscheid genomen van het vruchtje, heeft'n plekje in onze tuin gekregen met'n mooie glas in lood vlinder erbij. Op deze manier kon ik het geestelijk bolwerken...want ook al kan je lichaam het aan, geestelijk moet je het ook kunnen bijhouden hè?
    Veel sterkte, dikke knuffel visje.
     
  5. poema

    poema Fanatiek lid

    27 jul 2007
    3.919
    404
    83
    Vrouw
    Ben net terug van afspraak met Gyn. In principe mag ik gewoon direct de volgende menstruatie alweer direct beginnen met prikken (kort schema). Medicijnen zijn alweer besteld. Geen idee natuurlijk wanneer ik ongesteld ga worden maar goed. Moet dan ook even kijken Joe het zit met onze geplande vakantie... Maar ze radde toch aan gezien mijn geringe ei-opbrengst eigenlijk gelijk weer door te gaan... Gek idee en ook wel weer fijn. Iets om naar uit te kijken maar ook dubb omdat het laatste poging is. Ga er wel acupunctuur bij doen overigens...
     
  6. Mar75

    Mar75 Actief lid

    30 dec 2012
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is al weer snel dan Poema! Heb je inderdaad iets om naar uit te kijken.
     
  7. poema

    poema Fanatiek lid

    27 jul 2007
    3.919
    404
    83
    Vrouw
    Ja. Moet natuurlijk wel afwachten wanneer het komt... Geen idee na zo'n miskraam... Kan snel zijn maar kan ook langer duren. Spannend dus weer...
     
  8. Jusi

    Jusi VIP lid

    4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Fijn dat je zo snel weer kunt starten.
    Succes!!
     

Deel Deze Pagina