Hoe snel zwanger na prikpil?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sandydv, 5 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandydv

    Sandydv Lid

    17 jul 2012
    40
    0
    6
    Hoi dames,

    Ik heb op 1 oktober 2019 mijn laatste prikpil gehad en zit nog steeds te wachten op een menstruatie of positieve test natuurlijk. Ik weet heel goed dat het lang kan duren na die troep van de prikpil. Maar mijn vraag is dus, hoelang duurde het bij jou na de prikpil?
     
  2. Flipje25

    Flipje25 Actief lid

    23 feb 2018
    120
    105
    43
    Vrouw
    Bij mij duurde het 10 maanden voor ik weer een normale cyclus had. Daarna duurde het nog 4 maanden voordat ik zwanger was. 14 maanden totaal dus. Ik vond het echt enorm frustrerend. Ik wist dit niet van tevoren. Het is me nooit verteld en ik ben zo dom geweest om het niet goed uit te zoeken.
    Bij sommigen gaat het gelukkig sneller. En soms duurt het helaas nog langer.

    Ik hoop dat je snel zwanger bent!
     
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.607
    15.070
    113
    Nabij Utrecht
    Gemiddeld staat er 1 jaar voor alvorens je cyclus op gang gaat komen.
    Dan moet het zich vaak nog ff reguleren en dan moet het ook maar nog malkelijk gaan lukken.
    Al met al ben je dan al een lange tijd onderweg.

    Ik hoop dat het bij jou sneller gaat.
     
  4. Sandydv

    Sandydv Lid

    17 jul 2012
    40
    0
    6
    Bedankt voor de reacties. Ik wist dit wel, maar ik had niet veel keus met anticonceptie plus dat we dachten dat er geen kinderwens meer was. Maar ondanks dat ik weet dat het heel lang kan duren , frustreerd dit echt enorm. Helaas zit er niets anders op dan wachten. Hoop binnenkort in ieder geval iets van een menstruatie te krijgen..
     

Deel Deze Pagina