hoe staat je baarmoedermond als je vruchtbaar bent?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liesje76, 4 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Ik heb misschien een hele stomme/vreemde vraag maar hoe
    staat je baarmoedermond als je vruchtbaar bent?

Staat ie hoog of juist heel laag...

want ik vraag me nl. af na mijn mk wanneer ik weer vruchtbaar ben
    en nou heb ik gisteravond gevoeld en mijn baarmoedermond staat
    erg laag en is soepel....
    betekent dit dat ik vruchtbaar ben of juist niet?

Groetjes Liesje

2. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Als je baarmoedermond zacht is zou je vruchtbaar zijn. Maar ik zou niet teveel op je baarmoedermond gaan letten. Je kunt het beste letten op je afscheiding, als je er draden van kunt trekken ben je vruchtbaar. Tis ff goed bekijken steeds.. maar op een gegeven moment zal je het herkennen.

3. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    ik had echt duidelijke draden! Gelukkig had ik op het forum gelezen wat het was en zijn we gelijk aan de klus gegaan!

4. Liesje25

Liesje25 Actief lid

26 apr 2006
    125
    0
    0
    secretaresse
    belgië
    tja,

ik herken mijn eisprong/vruchtbare dagen als ik zo'n wit slijm verlies heb. (en had vorige keer toen ik naar het toilet ging -het volgende klinkt misschien vies- zo'n wit kwakje. De dagen daarop heb ik wit slijmverlies met draden. Nà mijn vruchtbare dagen stopt dit én dan weet ik dat het voorbij is!
    Misschien een tip?

groetjes

5. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    normaal gesproken kun je heel makklelijk je baarmoedermond voelen en is deze hard en gesloten in een punt.....tijdens je vruchtbare dagen ligt je baarmoedermond hoger en is ie open en is het puntje zacht...als je zwanger bent zakt je baarmoedermond zeg maar er tussenin (midden) en voelt deze ook niet echt hard, maar ook niet zo zacht als wanneer je in je vruchtbare dagen zit...

enkel op afscheiding afgaan zegt ook niet altijd alles,want dat verschilt ook bij iedereen, dus idd de stand van je baarmoedermond in de gaten houden zegt heel veel...

6. Sasje1

Sasje1 Lid

5 mrt 2007
    5
    0
    0
    Stewardess
    Hoofddorp
    De een heeft het wel de ander niet, maar een gevoelige onderbuik verraad vaak de naderende ovulatie! Die draden komen vaak 2 dagen voor je ovulatie, hierdoor kunnen de zwemmertjes makkelijker naar boven zwemmen, wat hun overlevingskansen vergroot. Ook tijdens je ovulatie heb je nog kans om zwnager te worden, maar tot hoelang? Dat weet ik niet, dat zou ik ook wel graag willen weten.
    Het ene eitje is beter van kwaliteit dan het andere eitje, de max overlevingsduur van z'on eitje is dan ook 24 uur.

Deel Deze Pagina