Verschillend

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LadyZorra, 26 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Hebben jullie ook dat je menstruatie per maand erg verschillend is in hevigheid?
    Nou is het bij mij nooit erg hevig, maar bijv vorige maand duurde het 3,5 maand en was het vrij 'normaal' en deze maand was het 1,5 dag, echt super weinig. Kon volstaan met een ob comfort voor de lichte dagen.
    Zo wisseld het steeds.
    Heeft dit ook nog een betekenis, ivm je eisprong of is dit gewoon?
     
  2. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Joehoe! Ik weet zeker dat jullie ook ongi worden :) , dus is er iemand die dit herkend?
     
  3. mounia

    mounia Fanatiek lid

    15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    hey hey

    toen ik net van de pil af was had ik nog niet zo hevige ongi,voor mijn gevoel was dat toen wel ,maar als ik kijk naar mijn ongi van bijv deze maand is t heel erg hevig,t zal wel te maken hebben met t ontpillen denk ik
    groetjes
     
  4. mano82

    mano82 Fanatiek lid

    15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Hoi,
    je bedoelt waarsch 3,5 dag ipv maand ;)
    Bij mij is het elke keer hetzelfde, maar ik ben dan ook al lang van de pil af. Eerste dag hevig, tweede dag iets minder hevig en derde dag veel minder, elke ongi hetzelfde. Weet dus ook niet waarmee het bij jou te maken kan hebben maar ik denk wel dat dit heel normaal is.
     
  5. Shiva1985

    Shiva1985 Lid

    11 jul 2007
    50
    0
    0
    verkoopster bij etos
    Utrecht
    hoihoi

    ik slik nog wel de pil en ik heb elke maand een verschillende ongi.
    dan weer 2 dagen dan weer 5 volle dagen dan weer 1 dag ongi 1 dag niks en dan weer 2 dagen ongi.
    het loopt heel raar bij mij.
    ook omdat ik eigenlijk nooit een natuurlijke menstruatie heb gehad zou ik ook niet weten hoe het zal zijn als ik straks stop me de pil.
    ik merk wel als ik gestrest ben dat me ongi maar 1 of 2 dagen duurt en als ik me lekker voel lekker in me vel het wel 4 a 5 dagen duurt.

    xxx samantha
     
  6. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    Ja! hahahaha

    Maar ik ben al een tijd van de pil af en toch wisseld het qua hevigheid heel erg..... Snap er echt niks van...
     

Deel Deze Pagina