Hier (bijna) elke dag want absoluut geen huidproblemen en ze vindt het heel erg leuk. En mama is dol op lekker fris ruikende Zwitsal babies......
Nu nog om de dag en meestal in het weekend een keertje extra omdat papa dat zo leuk vindt. Als hij straks over de vloer gaat kruipen en meer gaat spelen, dan wordt het wel iedere dag.
2x per week. Voor de rest met een washandje. Zomers wel vaker ivm buiten spelen enzo. Vind het niet nodig om het vaker te doen. En tuurlijk gaat hij in bad als hij vies geworden is.
Jasmine gaat 1x per 3 dagen in bad. ZE heeft een erg droog huidje dus vaker is echt niet te doen, omdat haar huid dan nog droger wordt.
Hier ook om de dag, meestal : maandag - zwemmen woensdag - bad vrijdag -bad zaterdag bad en soms vrijdag niet en dan zaterdagochtend Ook vanwege een droge huid. We hebben een tijdje balneum extra vettend gebruikt in bad, werkte goed, maar ze drinkt vanaf haar 11 maanden ofzo, eigenlijk altijd van het badwater... Dus vanaf die tijd gaat er niets meer in het water.
In het begin ging daan om de dag in bad toen was het onderdeel van het ochtend ritme. nu we dat naar de avond hebben verplaatst gebeurd het elke dag . Wel met beetje olie in het bad. Ook daan krijgt anders een droog huidje. Bad tijd is ook beetje papa tijd. lekker met papa de douche nat maken ect.
Mijn dochter gaat om de dag in bad. Ze geniet van de tummy, maar elke dag is niet nodig, zeker niet met haar droog huidje.
Ik ga iedere dag samen met mijn dochtertje in bad. Ze heeft geen droge huid, en vind het geweldig om samen met mama in bad te gaan .
lars gaat 2 tot 3 keer in de week in bad met olie voor schrale huid. en de andere dagen met 1 van ons onder de douche. ik vind het bij het dagelijks ritueel horen. ff lekker afspoelen. dat doen wij immers ook elke avond voor we lekker gaan slapen.
Niet gestemd, want ik mis de optie 3 a 4 keer in de week. Hij gaat om de dag in bad. De ene week is dat dus 3 dagen badderen en de andere week komt het uit op 4 dagen badderen.
Heb: dat wisselt per week' aangeklikt, maar eigenlijk klopt dat niet helemaal. Vincent gaat eigenlijk nooit in bad, alleen als mijn man en ik elkaar qua werk constant afwisselen wil ik het badje er nog wel eens bij pakken. Anders gaat hij gewoon met een van ons mee onder de douche. 2-3 keer per week.
Onze dochter gaat 2x per week met mij mee onder de douche en maar zelden in bad. Ik smeer haar nog nat in met natusan babyolie, maar dan nog heeft ze een vreselijk droog huidje. Dus hier gaat ze voorlopig echt niet vaker. Omdat ze overal heen kruipt/loopt was ik haar handjes en gezichtje wel elke avond (en ochtend omdat ze dan onder het snot zit )
Elke dag... hij heeft nooit een droge huid, en in bad gaan is zijn grootste hobby. Geweldig vindt hij dat. Ik heb hem nu ook een gebaar geleerd voor 'badje' (met zijn vuistjes over zijn buikje wrijven), en als hij 's ochtends uit bed komt is het eerste dat hij doet: dat gebaar maken. Met een megagrote, ultralieve smile erbij. Ja, zeg daar maar 's nee tegen...
Hier elke dag. Hij vindt het geweldig! Soms wordt er wel eens een dag overgeslagen. Gewoon omdat het beter uitkomt ofzo...