hoe vaak in badje?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by claudia2008, Mar 18, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

hoe vaak in badje?

1. 1 keer per week

2. 2 of 3 keer per week

3. 4 of 5 keer per week

4. 6 keer per week

5. elke dag

6. dat wisselt per week

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Hier (bijna) elke dag want absoluut geen huidproblemen en ze vindt het heel erg leuk. En mama is dol op lekker fris ruikende Zwitsal babies......

2. Anakin

Anakin VIP lid

Mar 17, 2006
    6,694
    301
    83
    Nu nog om de dag en meestal in het weekend een keertje extra omdat papa dat zo leuk vindt.
    Als hij straks over de vloer gaat kruipen en meer gaat spelen, dan wordt het wel iedere dag.

3. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

Jan 17, 2006
    3,554
    0
    0
    3 keer per week. Ik was haar met Balneum Licht vettend. Erg fijn spul !

4. draak86

draak86 VIP lid

Mar 7, 2008
    5,427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    2x per week. Voor de rest met een washandje. Zomers wel vaker ivm buiten spelen enzo. Vind het niet nodig om het vaker te doen. En tuurlijk gaat hij in bad als hij vies geworden is.

5. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

Oct 22, 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Jasmine gaat 1x per 3 dagen in bad. ZE heeft een erg droog huidje dus vaker is echt niet te doen, omdat haar huid dan nog droger wordt.

6. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,824
    3,348
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Hier ook om de dag, meestal :
    maandag - zwemmen
    woensdag - bad
    vrijdag -bad
    zaterdag bad
    en soms vrijdag niet en dan zaterdagochtend

Ook vanwege een droge huid. We hebben een tijdje balneum extra vettend gebruikt in bad, werkte goed, maar ze drinkt vanaf haar 11 maanden ofzo, eigenlijk altijd van het badwater... Dus vanaf die tijd gaat er niets meer in het water.

7. Wupped

Wupped Bekend lid

Jan 21, 2009
    531
    1
    0
    Bi/BO Consultant
    Capelle aan den ijss
    In het begin ging daan om de dag in bad toen was het onderdeel van het ochtend ritme. nu we dat naar de avond hebben verplaatst gebeurd het elke dag . Wel met beetje olie in het bad. Ook daan krijgt anders een droog huidje. Bad tijd is ook beetje papa tijd. lekker met papa de douche nat maken ect.

8. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

Apr 3, 2007
    2,581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Mijn dochter gaat om de dag in bad. Ze geniet van de tummy, maar elke dag is niet nodig, zeker niet met haar droog huidje.

9. miffy11

miffy11 Niet meer actief

hier ook

10. Linda86

Linda86 VIP lid

Toen 'ie nog in z'n tummytub ging, altijd om de dag.

En nu gaat 'ie elke dag mee douchen met mij.

11. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,206
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Meestal om de dag

12. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Hier gaan ze ook om de dag in bad.

13. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

Aug 30, 2008
    823
    0
    0
    België
    Ik ga iedere dag samen met mijn dochtertje in bad. Ze heeft geen droge huid, en vind het geweldig om samen met mama in bad te gaan :).

14. yinte

yinte Fanatiek lid

Jul 28, 2008
    4,513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    lars gaat 2 tot 3 keer in de week in bad met olie voor schrale huid. en de andere dagen met 1 van ons onder de douche.

ik vind het bij het dagelijks ritueel horen. ff lekker afspoelen. dat doen wij immers ook elke avond voor we lekker gaan slapen.

15. Zoon

Zoon Actief lid

Jan 14, 2010
    241
    0
    0
    @ home
    Niet gestemd, want ik mis de optie 3 a 4 keer in de week.
    Hij gaat om de dag in bad. De ene week is dat dus 3 dagen badderen en de andere week komt het uit op 4 dagen badderen.

16. BLiS

BLiS VIP lid

Jan 29, 2009
    27,768
    1
    38
    Female
    2 a 3x per week, Beau heeft een droge huid.

17. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Heb: dat wisselt per week' aangeklikt, maar eigenlijk klopt dat niet helemaal. Vincent gaat eigenlijk nooit in bad, alleen als mijn man en ik elkaar qua werk constant afwisselen wil ik het badje er nog wel eens bij pakken. Anders gaat hij gewoon met een van ons mee onder de douche. 2-3 keer per week.:)

18. Pila79

Pila79 Bekend lid

Dec 4, 2007
    978
    0
    0
    Onze dochter gaat 2x per week met mij mee onder de douche en maar zelden in bad. Ik smeer haar nog nat in met natusan babyolie, maar dan nog heeft ze een vreselijk droog huidje. Dus hier gaat ze voorlopig echt niet vaker. Omdat ze overal heen kruipt/loopt was ik haar handjes en gezichtje wel elke avond (en ochtend omdat ze dan onder het snot zit :))

19. Mikki77

Mikki77 VIP lid

Nov 17, 2007
    5,698
    0
    36
    Noord-Holland
    Elke dag... hij heeft nooit een droge huid, en in bad gaan is zijn grootste hobby. Geweldig vindt hij dat. Ik heb hem nu ook een gebaar geleerd voor 'badje' (met zijn vuistjes over zijn buikje wrijven), en als hij 's ochtends uit bed komt is het eerste dat hij doet: dat gebaar maken. Met een megagrote, ultralieve smile erbij. Ja, zeg daar maar 's nee tegen...:)

20. Muizzy

Muizzy Lid

Mar 26, 2009
    52
    0
    0
    Brabant
    Hier elke dag. Hij vindt het geweldig! :D
    Soms wordt er wel eens een dag overgeslagen. Gewoon omdat het beter uitkomt ofzo...

Share This Page