Hoe vaak komt het voor????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sandy25, 5 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    Hoi,

ik heb even een vraagje aan alle mama's van dit forum.

Ik zou graag willen weten hoeveel meiden/vrouwen gewoon ongesteld werden terwijl ze toch zwanger bleken te zijn.

En wat waren de symptomen.

Dank voor jullie reacties.

groetjes
    sandy

2. shenoby

shenoby Niet meer actief

Nu moet ik even het verhaal goed uitleggen om het te kunnen snappen.
    Ik werd toen wij voor mijn dochter gingen haast nooit ongi (pco bleek later)
    dus ik deed elke maand gewoon een test.
    dus ik wist net dat ik zwanger was.
    maar met 5wkn en 3 dagen kreeg ik een bloeding die een week a anderhalve week duurde.
    en het was net alsof ik ongesteld was.
    als ik niet had geweten dat ik zwanger was,had ik zeker weten gedacht dat ik ongesteld was geworden.
    ben overigens wel gewoon zwanger gebleven en heb nu een prachtige meid van 14 maanden

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Hoi Sandy,

Ik was het laatste half jaar voordat ik erachter kwam dat ik zwanger was, heel wisselende ongesteld ( geen idee waarom). De ene keer was het onwijs heftig en duurde het heel lang voordat het wegging, de andere keer was het maar 3 dagen en heel licht. Ik ben zwanger geraakt op het moment dat half nederland zwak, ziek en misselijk was, zo ook op mn werk collegas die om de haverklap uitvielen. Ik draaide op dat moment weken van 45 uur. DUs als ik 's avonds moe was en niet lekker was, leek me dat logisch.Ik werd regelmatig wakker dat ik misselijk was en dat trok na paar uurtjes gewoon weg. Maar ik dacht dat ik gewoon de volgende zou zijn die ziek zou worden. Ik slikte toen gewoon de pil, dus dan denk je ook niet na over zwangerschap. En ik was bezig met het plannen van mijn trouwdag, dus ook daar wel heel druk en stress mee. Ik werd ongesteld, 3 dagen heel erg licht, dat was toen in mijn ogen normaal. De keer erna werd ik niet ongesteld, en na 3 dagen nog steeds niet. Toen heb ik een test gedaan maar meer met de gedachte om dat uit te sluiten zo van nou dat zal wel niet. Tot mijn grote verbazing was ik toch zwanger. Nu ik achteraf nadenk --> moeheid, hoofdpijn, misselijk was dus toch geen griep en die laatse keer ongesteld was dus innestelbloeding ofsow.
    Toen dacht ik dus eerst dat ik heel kort zwanger zou zijn, maar bij de echo bleek dat ik al 12 weken was...

Verbazingwekkend toch? Ik had alle "normale" symptonen van een zwangerschap, maar alleen doordat ik aan de pil was en door omstandigheden heb ik gewoon NOOIT aan een zwangerschap gedacht. Maar dat kleine wondertje is meer dan welkom en trouwen?? Dat komt nog wel hahaha. Liefs sas

4. sandy25

sandy25 Actief lid

30 jan 2008
    330
    0
    0
    hi,

dank jullie wel voor jullie reactie. Zelf ben ik nl ook niet bezig om zwanger te raken. Ben nl ook al een trotse mama van 2 prachtige meiden. Dinsdag de 27ste begon mijn ongi, niks aan de hand. Nu heb ik wel dat ik de laatste dagen niet mn bed uit kan komen, heb meer trek, eergisteren constant plassen niet normaal meer, gisteren hoofdpijn en vanochtend heel misselijk gevoel met kokhalzen.

Ik heb niet getest, want ja ben gewoon ongi geworden en het zal wel weer heel toevallig zijn dat we precies met de eisprong "geklust" hebben. Ben niet bezig met zwanger raken dus hou eigenlijk ook niet echt de periodes in de gaten.

Daarom wou ik weten hoe vaak zoiets nu voorkomt??

Ik wacht nog even af, maar het zal allemaal wel heel toevallig zijn.

groetjes
    sandy

Deel Deze Pagina