hoe vaak toch niet zwanger???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door milou, 14 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

hoe vaak heb je echt wel zwangerschapsverschijnselen gehad, maar was je toch niet zwanger??

  1. 1

  2. 2

  3. 3

  4. 4

  5. meer (?)

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. milou

    milou Niet meer actief

    ik kijk nu een tijdje rond op dit forum en zie dat er regelmatig meiden zijn die toch echt wel zwangerschapsverschijnselen hebben, maar niet zwanger zijn en dus hetzij op nod of soms (veel) later alsnog :evil: zien.
    hoe vaak is jullie dit overkomen??

    ik heb het zelf nu 2 x meegemaakt sinds juni.

    ps:het gaat dus niet om misschieten.
     
  2. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    En de optie 0 x ??

    Groetjes van Kiki
     
  3. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    eehhhh 0 staat er niet bij :)
    ikkes dus nie
    misschien een beetje tussen de oortjes ? en das nie lelijk bedoeld hoor maar als je graag iets wilt dan kan je je indenken dat het ook zo is dus incl kwaaltjes

    succes debbie
     
  4. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Ja dat denk ik ook hummel. Ik had bij mijn eerste zwangerschap veel zin in vissticks. had ik van het weekend weer voor het eerst. Ik dacht dat ik mezelf aan het gek maken was. Vanochtend zei de test dat mijn lichaam me niet voor d egel heeft gehouden, want ik ben wel zwanger!!!!!!!!!!!!!
    Liefs Jenny
     
  5. kaatje81

    kaatje81 Actief lid

    14 nov 2005
    137
    0
    0
    Groningen
    ik heb altijd al kwaaltjes gehad die op zwangerschaps kwaaltjes lijken maar die ook je ongi kunne aankondigen. Bij je eisprong komen ook hormonen vrij waardoor je dergelijke klachten kan krijgen. Ik neem me telkens weer voor nergens op te letten.
     
  6. pim

    pim Fanatiek lid

    22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik voel nu vanalles in mijn lichaam, maar weet niet wat ik er van moet denken. Zondag ga ik testen!

    Pim
     
  7. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    1 keer
    Maar dan ook direct extreem.
    Een schijnzwangerschap van ruim 16 weken.
    Misselijkheid en dat soort kleine klachtjes, was het daar maar bij gebleven, maar helaas.
    Op een gegeven moment begon mijn buik als een gek te groeien, en had ik zelfs borstvoeding, en niet te zuinig ook.
    Alles wees op een zwangerschap behalve de testen.
    Naar de huisarts geweest.
    Zij dacht ook echt dat het zover was, ze heeft geklopt op mijn buik en gevoeld en ze dacht dat mijn baarmoederstand onder de navel zat, wat inhoud dat je zo'n 16 weken zwanger zou zijn.
    Ze heeft geluisterd en dacht ook een krachtige hartslag te horen.
    En die negatieve testen? Na een week of twaalf kunnen testen zowiezo negatief uitslaan vertelde ze.

    Dus voor een echo naar het ziekenhuis....... niks maar dan ook niks te zien een lege echo, er was zelfs geen zwangerschap geweest!!!
    zelfs mijn baarmoeder had haar normale grootte.

    Dit bleek later wel, heeft niet tussen de oren gezeten ( want zelfs mijn huisarts wist zeker dat ik zwanger was) maar aan hormonen.
    En een klier in de hersenen die opgezwollen is, waardoor je borsten beginnen met zich klaar te maken voor de borstvoeding.
    Dit gebeurd bij een echte zwangerschap dus ook.

    Was een behoorlijke klap voor ons.
    Dat is ook een van de redenen waarom ik altijd tegen iedereen zeg, laat je niet gek maken en wacht geduldig af, dat voorkomt een hoop teleurstelling, want zoiets als dit wens ik niemand toe.
    En daarom reageer ik vaak wat terughoudend als het over zulke dingen gaat.


    Groetjes
     
  8. shannen

    shannen Fanatiek lid

    13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Jolanda wat erg zeg, dat zou je maar meemaken, de klap komt dan hard aan, zo zie je maar dat het wel kan, lijkt me echt verschrikkelijk..

    Liefs Shannen
     
  9. milou

    milou Niet meer actief

    wat ik gevoeld heb, zat bij mij echt niet tussen de oren. in het begin weet je niet wat bv gevoelige of gespannen borsten zijn, dus voel je af en toe misschien of er iets anders is. maar ik werd op een gegeven moment wakker 's nachts van gespannen borsten. ik loop naar de wc en ze staan gewoon recht vooruit, helemaal bol. dit duurde anderhalve dag. zelfs m'n vriend zat er de hele tijd aan, hij vond ze zo wel lekker. ik was die keer overtijd en had een rare menstruatie. maar ja, geen flauw idee wat dat nu geweest is.
    een rondes klussen verder, weer hetzelfde. alleen namen de borsten nu de tijd om op te zetten. maar het was weer van korte duur. met een verlaatte, rare menstruatie.
    ik denk dat er dus 2x een innesteling is geweest. maar dat het helaas niet helemaal goed is gegaan. eigenlijk dus al heel snel een miskraam...
     
  10. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    jeee jolanda wat een ellende zeg maar wilde ook niet zeggen dat het bij iedereen zo is maar kan

    ----------------------------------------------------------


    whaaaa jenny das goed nieuws van harte hoor

    gr debbie
     
  11. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Hallo Hummel

    Ja dat weet ik , en het kan idd tussen de oren zitten, je kan jezelf zwanger praten met alle gevolgen van dien, daar geloof ik heilig in!

    Ik vertelde het , omdat het ook zo kan gaan, maar het komt niet vaak voor bij mensen, of je hoort het in ieder geval niet vaak, er zal wel niet over gesproken worden uit schaamte denk ik.

    Maar goed misschien heeft iemand er wat aan.

    Groetjes
     

Deel Deze Pagina