Hoe ver ga jij voor de korting?

Discussie in 'De lounge' gestart door AnnaB, 28 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
    Och ja, dat moet je meegemaakt hebben... Nu achteraf denk ik ... wat ben ik een idioot geweest, maar zoals toen (en dan praat ik over dik 20 jaar geleden hoor), zo is het niet meer. Terecht een grote bijenkorf, een mierenhoop, rood aangelopen vrouwen die van bak naar bak sjeesden, in de hoop dat die dat jurkje of jasje nog in hun maat beschikbaar waren, bekvechtende vrouwen die precies dat ene laatste tasje wilde hebben (of zoals mijn moeder, dat ene laatste vloerkleed) ... een grote gele gekte ...:D En toegegeven, er zaten echt hele leuke aanbiedingen tussen hoor. Serieus, een kudde vrouwen voor de deur die echt een sprint trokken zodra die deuren opgingen (arme dames die de deuren open moesten doen) ... stampeeeede :D:D:D

    ach zucht ... herinneringen ... herinneringen ... die goeie ouwe tijd ;):p *voelt zich ff heeeeeeeel oud*
     
  2. blackeyedgirl

    blackeyedgirl VIP lid

    12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hahaha ja, want als ik daar ging werken, moest ik toch minstens een half uur van te voren aanwezig zijn van het uitzendburo, en dan stonden er echt al hordes mensen voor de deur te wachten

    beetje zoals nu die mensen bij de H&M met de designeracties
     
  3. LuckyMommy

    LuckyMommy Fanatiek lid

    17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hahahaa prachtig hoe julie het vertellen!Ik heb het zelf nog nooit gezien of meegemaakt maar kan het me wel inbeelden haha,, ik viel hier zowat van mijn stoel echt heel komisch!
     
  4. Strijkkraal

    Strijkkraal VIP lid

    11 apr 2008
    10.680
    3.691
    113
  5. adi

    adi Niet meer actief

    Wat betreft giga kortingakties, is iemand hier ooit bij de magazijn uitverkoop van goossens geweest? Je kunt dan meubels kopen voor een prakkie, maar het gaat er echt aan toe zoals jullie vertellen over bijenkorf.
    Met 1 hand houd je de kast vast, en met de andere trek je een verkoper aan zijn kraag. Maar t resultaat mag er ook wezen. Wij hebben een complete meubellijn gescoord met 3000euro korting! Dan ga ik ver hoor!
     
  6. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Heel veel mensen doen het zo hoor ;)
    HEb zelf bij Intratuin gewerkt en als wij zo'n kortingsavond hadden stonden er vaak al een uur van te voren hele gezinnen voor de deur. Die hebben van te voren uitgezocht, renden daarheen en gingen er gewoon bovenop zitten zodat moeders een medewerker kon halen
     
  7. janna76

    janna76 Fanatiek lid

    8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Hemel!:D
    Ik zie het echt al helemaal voor me. Ik ga voor korting. Maar niet zo ver. Hihihiihi
     
  8. AnnaB

    AnnaB Fanatiek lid

    18 mrt 2011
    2.106
    0
    0
    Freelance
    Twente
    Grappig al die reacties :)
     
  9. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.453
    1.634
    113
    Brabant
    ik ga zelf ook best ver voor korting, maar wel binnen het fatsoenlijke. Dus niet duwen trekken schreeuwen.

    Ik heb jaren bij de aldi gewerkt en serieus als we computers in de aanbieding hadden dan stond het om 700 al met de benen buiten hoor! En dan moesten we de deur openmaken, man oh man. Dan riep ik altijd dat ze MOESTEN blijven staan tot ik weer weg was, nou meestal niet hoor;)
    En weet nog 1 keer dat we naaimachines hadden en toen werd het dus echt 1 grote bitchfight!:)
     
  10. Jippie

    Jippie VIP lid

    3 feb 2007
    11.784
    775
    113
    Als er ergens korting is op iets wat we op dat moment net nodig hebben of graag willen hebben, dan ga ik er wel speciaal naar toe. Maar ik ga niet van tevoren voor de deur staan wachten en de hele winkel doorrennen.

    Ik zou er om 19 u zijn, dan ben je heus nog wel op tijd.
     

Deel Deze Pagina