Hoe ver van te voren snoepjes verpakken?

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 9 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Voor in januari wil ik graag suikerbonen en spekjes in doorzichtig plastic verpakken met een lintje erom.

    Het liefst doe ik dit zo snel mogelijk omdat ik nu nog het meeste kan.

    Maar, word die spek dan niet droog of juist klef? Als ik het gewoon in de kast in de woonkamer opberg, hoeveel weken ervoor kun je zoiets dan maken denken jullie??
     
  2. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.797
    8.663
    113
    In de originele zak blijven snoepjes langer vers dan als je ze al verpakt, ze worden echt taai
     
  3. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Ja dat begrijp ik. Daarom wil ik ook weten hoe ver van te voren ik ze wel kan verpakken...

    Ik kan niet als ik net bevallen ben nog die zakjea gaan maken 😆😆
     
  4. RosaLynn

    RosaLynn Fanatiek lid

    5 mrt 2011
    1.791
    0
    36
    ik had grote spekken besteld en zelf verpakt. die kwamen in een grote doos met een zak dr in en allemaal losse spekken. die waren nog 2 jaar houdbaar dicht. maar als je ze maakt en in een luchtdichte zak of bak bewaard kan je ze nog enkele weken gewoon nu al maken
     
  5. Snoopy1979

    Snoopy1979 VIP lid

    8 okt 2006
    33.741
    6.922
    113
    Vrouw
    Brabant
    Geen idee hoe lang dat nog goed blijft, maar als je het van tevoren wil maken (wat me ook wel handig lijkt) zou ik ze met ongeveer 34 weken gaan maken.
     
  6. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Had ook even gauw het bedrijf gemaild.

    Als ik ze nu al zou verpakken en vervolgens luchtdicht opberg kan ik ze zelfs nu al wel inpakken.

    Idee was ergens tussen sinterklaas en kerst maken dus dat lijkt me dan prima als ik ze dan goed opberg.

    Thanks voor de tips! Hopelijk gaat t goed 😊😊
     

Deel Deze Pagina