Hoe verder.....

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Sonnetje, 28 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sonnetje

    Sonnetje Bekend lid

    5 dec 2005
    528
    0
    0
    Verzorgende IG
    Wagenborgen
    Zit hier met een mega probleem, bij mij op het werk doen ze altijd heel moeilijk als ik weer naar het ZH moet voor echo of IUI. Als we straks met IVF beginnen gaan ze nog moeilijker doen, we moeten daarvoor naar Meppel en dat is best een eindje rijden voor ons. Waar kan ik terecht met deze problemen.

    Liefs Sonja
     
  2. radna

    radna Bekend lid

    3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    jeetje wat vervelend dat ze zo moeilijk doen op je werk! ik zou niet weten waar je daar mee naar toe kan, kan je er niet een keer goed met je baas/bazin erover praten en dan zeggen dat je alle uren waar mogelijk is weer inhaalt!!

    succes en ik hoop dat ze een beetje meer begrip op kunnen brengen voor je op t werk, jij wilt dit tenslotte ook niet!!

    liefs radna
     
  3. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Kijk voor advies even op Freya.
    Ze moeten je laten gaan hoor maar het is idd lastig. Ik werk gelukkig vlakbij het zh dus das altijd zo gepiept.
    Ik ben er voor om er open over te zijn op je werk (leidinggevende) maar dat is voor iedereen heel peroonlijk en weer anders.
    Succes meid enne....tis nog niet zo ver he ;)
    Liefs Elmo
     
  4. Jaycey

    Jaycey Bekend lid

    24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dat is inderdaad lastig. En het ligt er ook een beetje aan of je in een groot of klein bedrijf werkt. In principe moet de werkgever je vrij geven voor dit soort behandelingen, maar vaak zie je in een klein bedrijf dat dit niet geregeld is, en ze dan moeilijk gaan doen. Ik wil niet dat ze bij mij op het werk weten, dus ik probeer de afspraken vóór mijn werk te plannen (dus rond 08.00 uur). Lukt dit niet, dan in mijn pauze of aan het einde van de dag. En gelukkig is het de afgelopen keren vaak in het weekend gevallen. Dat scheelt ook weer. Maar die tip van Freya lijkt mij erg goed. Succes, en laat je niet weerhouden door je werk. Liefs, Jaycey.
     

Deel Deze Pagina