Hoe verliep Corona bij jou?

Discussie in 'Corona forum' gestart door JoyNoa, 13 apr 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoyNoa

    JoyNoa Bekend lid

    7 mei 2017
    929
    316
    63
    Vrouw
    Hi! Misschien is er al zo’n topic, maar ik kon m zo gauw niet vinden.

    Ik ben sinds vorige week dinsdag ziek. Goed ziek. Alle symptomen heb ik wel (gehad), ik zit nu op dag 8 en heb nog steeds koorts en voel me nog steeds ziek.

    Wanneer ging het bij jullie weer de goede kant op? Ik vind het nu zolang duren voordat ik verbetering merk.
     
  2. jada08

    jada08 VIP lid

    14 jan 2009
    7.549
    319
    83
    Ik heb het in maart en oktober gehad. In maart heeft het een week of vier geduurd. Oktober ook een week of vier, maar mijn geur is nog steeds niet goed. En ik moet volgende week naar de cardioloog, ik blijf benauwd en voel dat mijn hart heel onregelmatig klopt. Huisarts constateerde dit ook, dit zou nog kunnen komen van corona.
    Ik merkte dat het een paar dagen goed ging en dan weer wat slechter, ging op een neer voor een week of vier
     
  3. mamavanmimi

    mamavanmimi Fanatiek lid

    13 mei 2010
    2.790
    772
    113
    Tussen de fruitbomen
    Ik ben begin februari ziek geweest. 3 dagen echt ziek daarna ging het langzaam beter. Uiteindelijk wel 11 dagen in isolatie gezeten omdat er weer andere dingen kwamen en dus uit voorzorg de isolatie verlengd. Herstel verloopt moeizaam, nog altijd in de ziektewet en revalidatie bijeen fysio 2 keer in de week. Ik blijf vooral last houden van vermoeidheid en benauwdheid. Ik probeer nu langzaam werk weer op te pakken maar dit verloopt ook erg wisselend
     
  4. JoyNoa

    JoyNoa Bekend lid

    7 mei 2017
    929
    316
    63
    Vrouw
    Had je dan ook al die weken steeds terugkerende koorts enzo? Of was het meer de vermoeidheid?
     
  5. 1981Mama

    1981Mama VIP lid

    8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Jeetje heftig!
    Ik heb zelf 1 avondje keelpijn gehad (met div autoimmuunziektes).
    Mijn man is 3d grieperig geweest (geen onderliggend lijden dus).

    Maar 2 vriendinnen van mij zijn er wel flink ziek van geweest. Eentje met en eentje zonder benauwdheid. Beide gingen na 7d de goede kant op

    Mijn man is zijn smaak en reuk nog 3 weken kwijt geweest
     
  6. jada08

    jada08 VIP lid

    14 jan 2009
    7.549
    319
    83
    Ik heb beide keren geen koorts gehad.wel extreme vermoeidheid
     
  7. Paardenbloem

    Paardenbloem Niet meer actief

    Man en ik hebben het net gehad. Allebei een dag of 3 echt ziek met koorts/koude rillingen, pas daarna kwam het hoesten, verkoudheid, smaakverlies etc.
    Wat ik wel echt frustrerend vond is dat ik bij elkaar 12 dagen in quarantaine heb gezeten omdat die verkoudheid maar niet over wilde gaan. Terwijl ik me op dag 5 eigenlijk alweer fit genoeg voelde om te gaan werken etc.

    Ik had overigens in het begin veel last van duizeligheid en mijn man heeft dat juist nu pas gekregen, nu hij verder bijna hersteld is.. Erg vervelend!
     

Deel Deze Pagina