Hoe voelt jullie eisprong?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Blend1, 30 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blend1

    Blend1 Lid

    5 okt 2019
    70
    10
    8
    Vrouw
    Het wilt hier helaas nog niet lukken..
    Ik heb meestal een hele regelmatige menstruatie maar tegenwoordig schommelt die tussen 30 en 35 dagen.

    Mijn vraag is, wat zijn jullie klachten bij eisprong?
    Normaal zie ik het aan mijn rekbare cervixslijm en that’s it eigenlijk. Maar deze maand leek alsof mijn beide eierstokken eruit werden getrokken, ik lag echt krom van de pijnen. En met dagen voorafgaand echt ernstige witverlies (sorry voor de info) ik voelde me net een slak maar geen rekbare slijm.

    Is dat normaal?
     
  2. Narcisje

    Narcisje VIP lid

    17 mrt 2016
    11.382
    6.921
    113
    Vrouw
    Ik heb vaak slijmverlies een paar dagen voor de eisprong en ik voel vaak een drukkende pijn (vaak linksonder in mn buik).. verder weinig symptomen.
     
    Blend1 vindt dit leuk.
  3. Lampje007

    Lampje007 Actief lid

    15 jul 2020
    404
    316
    63
    Vrouw
    Vaak slijm, maar vooral felle pijn. Tegenwoordig nood aan pijnstilling (nog heviger onder invloed van pregnyl wel). Ik kan dubbel liggen van de zeer. Maar het is voor een goed doel :rolleyes:
     
    Blend1 vindt dit leuk.
  4. Blend1

    Blend1 Lid

    5 okt 2019
    70
    10
    8
    Vrouw
    Dat is zeker voor een goed doel!!!:p
    Heb je dan ook pijn aan beide kanten??
     
  5. Cookies

    Cookies Actief lid

    18 jun 2016
    480
    223
    43
    Bij mij doet rechts vaak meer zeer als links maar zeker beide erg gevoelig rondom eisprong. Ik pak er ook gerust paracetamol voor want ik vind het een intens irritante zeurende pijn :roflmao:
     
  6. Lampje007

    Lampje007 Actief lid

    15 jul 2020
    404
    316
    63
    Vrouw
    Meestal is 1 zijde pijnlijker, maar dat ebt dan naar het volledig abdomen :confused:
     
  7. Elisabeth83

    Elisabeth83 Fanatiek lid

    17 aug 2015
    4.155
    1.493
    113
    Bij mij is de eisprong erg pijnlijk. Sowieso voelt alles beurs van binnen, dus een vrijpartij is eigenlijk nog geen eens heel fijn! Daarnaast heb ik “druk” pijn en dit duurt echt wel aantal uren....

    Vroeger toen ik niet doorhad dat het mijn eisprong was dacht ik steeds: zo ik moet naar de dokter dit is echt niet goed (zelfs plassen is gevoelig of gaan zitten op een stoel). Maar dan was het de dag erna weer weg.

    Toen ik ging noteren kwam ik er achter dat ik steeds precies 2 weken na die pijn ongesteld werd... ahaA toen ging lampje branden hahaha
     
  8. Miekoe

    Miekoe Fanatiek lid

    9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Ik voel helemaal niks.
    Ben altijd al gezegend met veel afscheiding, heb wel rekbaar slijm, maar heb ooit getempt en bleek het rekbare slijm bij mij pas ná de eisprong te komen. Bij mij springt ie tussen dag 14 en 20 (door tempen) en wij klusten dus vanaf dag 10 om de dag... zie onderschrift
     
  9. Krv

    Krv Fanatiek lid

    26 mei 2017
    4.436
    4.342
    113
    Vrouw
    Toen ik als tiener aan de pil zat, ben ik wel eens in het ziekenhuis beland met achteraf een eisprong :roflmao: was het vermoeden van een blinde darm ontsteking en toen ik later met de pil stopte, herkende ik ineens die pijn waar ik toen een nacht voor moest blijven.

    Ik heb dus echt flink pijn, dit duurt zeker wel een hele dag. Vooraf rekbaar slijm. Als ik de pijn begin te voelen, is de ovulatietest knalpositief. Ik voel of het eitje links of rechts groeit en het trekt door mijn hele onderbuik en rug.
     
  10. Aoibhe

    Aoibhe Bekend lid

    2 nov 2017
    964
    783
    93
    Vrouw
    Hier ook slijm in de drie dagen voorafgaand van de eisprong en de eisprong zelf. Inderdaad net een slak ;). Daarna verandert dat gelijk. Ook druk op de buik, voelt rechts sterker dan links, vaak heb ik mijn eisprong in de nacht, ik ga dan naar bed met flinke druk en sta op zonder druk. Vaak iets van 24 uur daarna is de temp ook hoger.
     
  11. Panter

    Panter VIP lid

    14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    Ik voel er nooit iets van. Merk het alleen aan het slijm wat een dag of 2 wat glibberiger wordt.
     
  12. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
    Ik heb altijd heel rare pijn die uitstraalt naar m'n billen. Ik kan nauwelijks gaan zitten op de dag vd eisprong.
     
  13. G89

    G89 VIP lid

    18 sep 2008
    9.910
    1.188
    113
    Nederland
    Zo ervaar ik het ook. De pijn houdt zo'n uur of 4/5 aan.
     

Deel Deze Pagina