We waren deze maand iets te vroeg met een test, zouden een week later nogmaals testen. Maar kreeg toen m'n 'normale' PMS-achtige klachten en een bloeding, dus niet verder getest. Maar heb t gevoel dat er iets niet klopt, ik vraag me af of ik nu gewoon menstrueer of dat er toch meer aan de hand is geweest. Bloeding duurt nu al 9 dagen en er komt veel meer weefsel mee dan anders. Heb een paar dagen geleden de krampen gehad die ik normaal op dag 1 of 2 heb. Heeft iemand advies?
Ik denk dat je nooit zeker zult weten. Ik neem aan dat je geen positieve test hebt gehad, want alleen dan weet je zeker dat je een vmk hebt gehad. Misschien heb je er ook niet zoveel aan om het te weten? Of zeg ik nu iets raars Volgens mij kun je alleen maar afwachten om te zien of de bloeding snel stopt en als je het niet vertrouwt kun je de huisarts bellen voor advies?
Ik heb idd net de huisarts gebeld, kan morgen langskomen om te kijken of verder onderzoek nodig is. Ze kunnen door de telefoon natuurlijk niets vaststellen, maar ze zei wel dat alle gegevens bij elkaar klinken als een vmk. Snap wel wat je bedoelt, dat je er in principe weinig aan hebt om het te weten, maar ik wil graag zeker weten of alles in orde is, dat er bijv niets is achtergebleven ofzo. Bedankt voor t antwoorden in elk geval!
goed dat je even naar de huisarts gaat! Als er iets achterblijft blijf je bloeden en kramp houden. Als dit zo is, moet je echt even om een echo vragen hoor. Sterkte ermee!
Als je een licht positieve stree[ hebt valk voor je nod, moet je dan ook uit gaan van een vmk? Sorry dat ik zo bninnen kom vallen in jou topic...
Net terug van de huisarts. Inderdaad alle kenmerken van een vroege miskraam, maar het valt niet te achterhalen. Hoeft ook niet, ik wilde vooral advies. Advies is om even af te wachten of de pijnklachten en het bloeden minder worden, anders even bellen. Voel me wel gerustgesteld nu. Bedankt voor het meedenken!
Ehm ik bedoeld dat eigenlijk ,vlak voor nod een licht posi test, maar later dan toch gewoon ongi worden, nog een dag voor nod zelfs! Fijn dat je je wel gerust gesteld voelt nu, hopelijk word het bleoden snel minder!
Ah okay, ik had je verkeerd begrepen! Hmm dan is je vraag een stuk lastiger, een test wordt idd niet zomaar positief...
Nee dat dacht ik ook, maar om dan maar zomaar gelijk van een vmk te spreken? Dat vind ik ook weer zo drastishc klinken, en vooral omdat ik als ik nog een keer een mk zou krijgen we de mmm in gaan
Snap wat je bedoelt, het klinkt idd drastisch en zeker in jouw geval. Ik zou contact opnemen met je arts, misschien dat er toch een andere oorzaak aan te wijzen is? Heb je trouwens meerdere testen gedaan? Kan ook nog dat die test niet 100% goed was... Sterkte en succes!