hoi dames, ik heb een vreemd kaartje.. nee ik heb niet veel tempt.. maar ben ziek geweest dus ik dacht dat heeft vast geen zin. Totdat ik overtijd was, toen ben ik gaan kijken wat mijn temp deed en hij schommelt een beetje... Normaal word ik dus dag 27 (10dpo) echt ongesteld. Daarvoor meestal al 2 dagen heel lichtjes... Had van allerlei kwalen en was er niet zo mee bezig dus denk niet dat mijn lichaam me voor de gek hield. 13 dpo zakten de kwalen dus weg en 's avonds had ik een beetje rozeverlies, gisteren ook de hele dag een klein beetje! maar mijn temperatuur was vanochtend weer hoog. Nu keek ik net op mijn tampon en het is soort oranje slijm achtig. Ik heb overigens wel 2 testen gedaan, 11dpo en 12 dpo.. Ik kon héél moeilijk iets zien, op die van 11dpo zag ik iets.. op de pc in het negatief gezet en sommige meiden zagen hem ook. Snap er niets meer van! Mijn kwalen zijn bijna helemaal weg en het waren er best veel! Wat denken jullie? Iemand hier ervaring mee? Morgen toch maar testen??? My Ovulation Chart
je temp is alweer gezakt zie ik... gister zou ik gezegd hebben zeker testen. Vandaag heb ik geen hoop meer.