We hebben net een echo gehad en besloten het niet te willen weten... maar ik ben toch heel nieuwsgierig. Nu hebben we allebei 2 donkere stipjes / rondjes gezien in die buurt. Kunnen dit de balletjes van een evt. jongentje geweest zijn of zie je dat niet op een echo? Waren best groot maar misschien dat ze toen inzoomde. Een piemeltje heb ik niet gezien. Zie je zoiets echt alleen maar als het er zo (van onderen) voor ligt? Hihi nou ik ben benieuwd!
een meisje zijn paar streepjes op elkaar. krijg je een soort hamburgertje te zien . streepjes kun je ook aanzien als vlekjes een jongen heeft een soort schilpaddenschild met daarboven soms wel een plasser maar dit hoeft niet altijd. VOORBEELTJES: JONGEN echo 20 weken
Hmmm weet niet wat ik heb gezien. Ik heb balletjes / ronde vlekjes oid gezien... Neig nu meer naar een meisje. Daar zit ook iets ronds bij.
heb je geen foto van die echo? Als je die op het forum gooit, dan kunnen we er missch wel uitkomen, maarja als je het niet wilt weten zou ik het niet doen. xx sas
Meisjes hebben 3 streepjes En profil zou je bij een jongentje een piemeltje kunnen zien, bij een meisje nix.
Ik dacht dat ik het niet wou weten, maar nu zit ik telkens weer te gissen en daar wordt ik gek van. Enerzijds ik wil het wel weten, anderszijds... straks krijg ik er spijt van. Man wil het liever niet maar zou het voor mij wel willen weten. Geen volledige echo foto.