Hoe ziet het vruchtje eruit? *SPOED*

Discussie in 'Miskraam' gestart door Marlie81, 11 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Ik ben bang dat ik zojuist een miskraam heb gehad....
    Sinds een paar uur heb ik wat last van menstruatiepijn, dus geen echt krampen maar meer een lichte buikpijn. Nu moest ik net naar de wc en verloor best wel wat bloed. Heb ik meer gehad de afgelopen dagen, donderdag een echo gehad en het hartje klopte, was toen 6 weken en 1 dag) De gynaecoloog zag nog meer bloed zitten en had al gezegd dat dat dus de komende dagen eruit zou komen. Hou zei 50/50, heb het fout en goed zien gaan....

    Maar net op de wc was het toch meer bloed dan anders. Ik volede opeens een dikker stukje eruit komen maar wij hebben een wc waarbij het meteen in het water valt. Ik heb toen snel een bakje eronder gehouden en voelde voor de tweede keer een dikker stukje eruit komen....Nu heb ik dit dus opgevangen maar ik weet niet of dit het vruchtje is.....het lijkt ook wel een beetje op een donkerder stukje bloed dat ik weleens heb gehad toen ik ongesteld was....en ik vind het ook vreemd dat er dan 2 van die stukjes uit zijn gekomen......

    Kan iemand mij meer vertellen?
     
  2. Grassprietje

    Grassprietje Fanatiek lid

    3 dec 2006
    2.328
    0
    0
    tukkerland
    meid bloed in je baarmoeder kan ook stolsels met zich mee naar buiten brengen.....Dat wil us niet zeggen dat dit het vruchtje geweest is...Maar goed zeker kan niemand dat ntuurlijk zeggen..

    Kun je niet langskomen bij je gyn in het zkh?

    iig sterkte...
     
  3. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Dank je wel voor je antwoord. Inmiddels zijn er 4 van die stukjes bloed uit gekomen. Heb inderdaad het gevoel dat het stolsels zijn....maar de buikpijn neemt wat toe, dus ben wel bang dat het nog gaat komen....
     
  4. Niki

    Niki Fanatiek lid

    13 dec 2005
    1.663
    1
    0
    Venlo
    Ja, ik zou de verloskundige of huisarts bellen... want anders blijf je zo lang in onzekerheid zitten...
    Hopelijk is het geen miskraam!

    Sterkte ermee,

    Liefs Niki
     
  5. vruchtje24

    vruchtje24 VIP lid

    2 jan 2007
    12.958
    408
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Wat verschrikkelijk voor je zeg! Inderdaad snel huisarts ofzo bellen zodat je wat meer zekerheid krijgt.

    liefs vruchtje
     
  6. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Nou, dit was me het dagje wel....
    Ik ben eigenlijk niks wijzer. Een hoop bloed verloren en veel stolsels maar om nu echt te zeggen dat het vruchtje er ook bij zat, ik weet het niet. Heb niet echt iets herkenbaars gezien.....Onzettend buikkramp gehad maar dat is weer over sinds een paar uurtjes.
    Ben ook bang dat ik nu weinig kan i.v.m. het weekend. Zal maandag de gynaecoloog bellen voor een echo. Heb echt geen idee of ik nog zwanger ben :cry:
     
  7. reneewittens

    reneewittens Actief lid

    9 dec 2006
    310
    0
    0
    Lerares Nederlands
    Veghel
    Hoi Marlie,

    Uit ervaring kan ik je zeggen dat je het ongetwijfeld zeker zou weten als het vruchtje eruit zou zijn gekomen. Daar kun je niet overheen kijken. Ik heb eens een miskraam gehad bij ruim zeven weken, waarbij later werd gezegd dat het vruchtje de grootte had van zo'n zes weken. Zover ben jij nu ook, begrijp ik. Het vruchtje, inclusief placenta zit wat betreft grootte dan tussen een flinke druif en een mandarijn in. Sorry voor de oneerbiedige vergelijking. Maar het komt er dus op neer dat ik de indruk heb dat je GEEN miskram hebt gehad.

    Probeer je niet al te druk te maken, meid! Sterkte ermee.
     
  8. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Dank je wel voor je uitleg. Ik heb een stuk of 7 stolsels gezien waarvan de grootste een cm of 1,5 / 2 was. Iets groters is er echt niet uitgekomen. Ik heb wel het gevoel dat ik niet zwanger meer ben maar dat is eigenlijk nergens op gebasseerd. We wachten het maar af. Hopelijk is het snel morgen en kan ik vroeg terecht voor een echo.
     
  9. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.342
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Ik heb het verliezen van het vruchtje elke keer heel duidelijk gevoeld, alsof er een "knikker" in ovaalvorm uit kwam, zeg maar. Voelt heel anders dan bloedverlies.
     
  10. Meliske

    Meliske VIP lid

    29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    en heb je je VK/Gyn al gebeld?
     
  11. babs1980

    babs1980 Actief lid

    2 nov 2006
    378
    0
    0
    He Meid, Ik duim voor jullie dat alles goed is hoor!

    xxx mij
     
  12. sizzel

    sizzel VIP lid

    26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik duim ook voor je dat alles goed is meid!
     
  13. kellox

    kellox Fanatiek lid

    25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Duim ook voor je meid!
     
  14. Cassanie

    Cassanie Niet meer actief

    Ik hoop echt dat alles nog goed is hoor. Ik ga voor je duimen.

    Ik heb ook een MK gehad en je voelt he duidelijk als het er uit komt.
    Ik was 7,4 weken. Hoe zal ik het zezggen het is net een glas ei wat er uit komt.. je ziet echt het verschil met een bloedstolsel
    Hoop niet dat dit jouw overkomt..
     
  15. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ben benieuwd of je al contact hebt gehad met de gyn of vk ik hoop voor je dat alles goed is!
     
  16. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Ik kan pas donderdag komen voor een echo :cry: Hij vermoedt dat het vruchtje er nog niet uit is omdat hij ook zegt dat ik het dan wel herkend zou hebben. Hij wil een paar dagen wachten omdat ik dan de 7 weken gepasseerd ben en met zekerheid kan zeggen of het goed of fout zit. Nu is het nog heel klein en dan schijnt het moeilijker te zien zijn.....we kunnen dus niet meer doen dan wachten tot donderdag....zucht, nog langer in onzekerheid.
     
  17. Lola1982

    Lola1982 VIP lid

    16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Wat verschrikkelijk dat je langer in onzekerheid moet zitten!

    Wel positief dat hij zegt dat je het vruchtje dan zeker herkent moet hebben!

    Sterkte de aankomende dagen!

    En hoe is het nu met het bloedverlies?
     
  18. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Hij geeft me geen garantie hoor dat het vruchtje er nog niet uit is, maar hij vermoed dat ik het dan wel herkend zou hebben...
    Nu gaat het wel lichamelijk goed met me. Ben wel heel erg moe maar heb geen buikpijn meer en het bloedverlies is een stuk minder. Als de buikkramp terug komt, kan ik wel bellen en eerder komen.
     
  19. babs1980

    babs1980 Actief lid

    2 nov 2006
    378
    0
    0
    Balen meid dat je tot donderdag moet wachten, nog langer die onzekerheid.
    Blijf voor jullie duimen hoor!

    xxx
     
  20. Marlie81

    Marlie81 Bekend lid

    17 jun 2007
    768
    0
    0
    Hé Barbara, ik wist niet dat je hier ook wel eens kwam!
     

Deel Deze Pagina