Hoe zit het met jullie gewichtstoename??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mira, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mira

    Mira Lid

    24 aug 2005
    37
    0
    0
    Hi!

    Ik ben nu ruim 8 weken zwanger en ik begin al aardig wat rondingen hier en daar te ontwikkelen. Mijn buik is erg dik geworden, niet onder maar juist boven! Ik had altijd wel een klein buikje maar nu is bij mijn maagstreek de boel flink in omvang toegenomen :(
    Mijn gezicht ziet er ook al aardig zeg maar gezond uit :oops:
    Ik probeer het nog stil te houden maar ehhh het begint mensen wel op te vallen dat ik wat dikker aan het worden ben.
    Ik zeg dan maar tja, de feestdagen waren weer veels te gezellig!

    haha

    Hoe is het met jullie??
    Liefs
    Mira
     
  2. loesjes

    loesjes Actief lid

    29 jul 2005
    232
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    gelderland
    Ik herken het, de eerste weken zag ik echt dat ik mijn vorm verloor. Dat schijnt vooral te maken te hebben met je darmen die naar boven en naar de zijkanten worden gedrukt. Wat betreft kilo's kon ik vooral naar mijn 3de maand aan te komen en ben ik de laatste maand vooral in omvang toegenomen. In totaal ben ik nu met 27 weken onegveer 7 kilo aangekomen. Ik geef mijn vruchtwater en extra bloed de schuld van de extra kilo's, maar ik heb het denk ik vooral van het vele eten wat ik nu doe!
     
  3. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Ik had al een buikje maar die is wel groter geworden.
    Ik heb een maagverkleining gehad vorig jaar en moet nu oppassen dat ik niet ga afvallen. Ik eet dan ook niet veel (heb een maagje van een kind van 2 jaar) Probeer al mijn vitamines binnen te krijgen en heel gezond te eten. Heb ook bijvoeding, van die pakjes want de dieetiste is bang dat ik ondervoed raak en voor het kindje is het niet goed om af te vallen.
    Vroeger was het moeilijk voor me om af te vallen en nu heb ik moeite met aankomen of gelijk te blijven.

    Groetjes toi
     
  4. judtje

    judtje Lid

    17 nov 2005
    39
    0
    0
    kassamedewerkster in supermarkt
    Lemmer
    Ik ben nu zo'n 3kilo aangekomen en zit in mijn 4e maand.
    Ik vind dittot nu toe meevallen.

    In mijn vorige zwangerschap ben ik meer dan 25 kilo aangekoemn en dat hoop ik nu echt te voorkomen.
    (van die 25 kilo ben ik er altijd 10 van blijven houden,had voor de eerste zwangerschap mt 44 na 46 en nu pas ik in 48 :oops: )
     
  5. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    ik ben tot nu toe 2 kilo aangekomen, iedereen ziet het bij mij al omdat ik normaal een platte buik heb en nu dus niet meer :)

    ik eet wel veel meer dan normaal,
     
  6. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik heb werkelijk geen idee hoeveel ik tot nu toe ben aan gekomen... ik heb geen zin om mij daar druk om te maken..... we zien het wel na de zwangerschap......
     
  7. taatje

    taatje Fanatiek lid

    14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Hoi,

    Mijn buik groeit wel hard maar mijn gewicht blijft gelijk.

    Ik ben in het begin 2 kilo afgevallen en nu zit ik weer op mijn oude gewicht.

    Dus ik wacht maar af!
     
  8. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Ik ben inmiddels 9 kilo aangekomen en het zit allemaal van voren. Verder ben ik nergens aangekomen, van achter kun je niet zien dat ik zwanger ben :D
     
  9. carry

    carry Fanatiek lid

    30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Ik ben nu 8 kilo aangekomen, en idd net als Maryloes. van achteren kan je niet zien dat ik zwanger ben. Mijn vorige zwangerschap was ik 8 kilo over de gehele zwangerschap aangekomen, dus het is nu wel meer dan de vorige keer, want heb nog een aantal weken te gaan!!

    Liefs Carry
     
  10. mad

    mad Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.682
    0
    0
    hai,

    ik was juist afgevallen de eerst tijd doordat ik zo misselijk was :oops:

    nu ben ik 14 weken en komen de rondingen te voorschijn en m buik begint te groeien........

    x
     
  11. Niet meer actief

    Ik was bij mijn vorige zwangerschap in totaal 16 kg aangekomen en direct na me bevalling waren er 8 af. nu ben ik 4 kg lichter dan toen ik zwanger werd van alysha
     
  12. lisa84

    lisa84 Actief lid

    20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    ja ik was toen ik nog niet zwanger was 64 kg.. en nu 62,5.... ben ook zo misselijk.. :s
     
  13. PetraK

    PetraK Fanatiek lid

    19 sep 2005
    1.222
    0
    0
    Amsterdam
    Ik ben nu al zo een 10 kilo aangekomen. En ik vrees ondanks dat ik niet extra veel eet ofzo er toch nog 10 bij gaan komen :oops:

    Bij me meiden kwam ik ook 20 kg aan. MINSTENS! bij de oudste ws nog wat meer ...

    Ben het ook gelukkig wel allemaal weer kwijt geraakt :)

    Dus voor dat ben ik dan ook niet bang.

    Ach zolang mijn kleine meisje het goed doet van binnne, maken me die kilo's niet veel uit :)
     
  14. Selmama

    Selmama Fanatiek lid

    20 okt 2005
    1.766
    0
    36
    Noord Brabant
    Ik was bij mijn zwangerschap in totaal 16 kilo aangekomen en dat is er nu na bijna 9 maanden op 1 kilo na allemaal vanaf.
    De eerste maanden kwam ik niet zoveel aan, maar op het laatst ging het erg snel.
    Na de bevalling en 9 dagen verblijf in het ziekenhuis ging ik thuis weer op de weegschaal staan en toen was ik al 10 kilo kwijt. De rest van de kilo's zijn er in de eerste maanden vanaf gegaan en toen moest ik er nog 3 kwijt. De laatste 2 kilo's zijn eraf gegaan door op mijn voeding te letten.
    Nu eet ik weer gewoon alles wat ik lust en mijn gewicht blijft gelijk.
     
  15. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    1e zwangerschap 45 kg aangekomen, en 55 weer afgevallen.
    Nu zit ik inmiddels alweer op 18 kilo erbij en hoop het tot maximaal 25 kilo te schoppen. Waar dat gewicht dan allemaal zit? overal en sinds 1,5 week ook op mijn buik.

    Het er weer afkrijgen is inderdaad, wat Agnes ook al zei, een zorg voor na de bevalling.
     
  16. Senna

    Senna Fanatiek lid

    8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    ik ben nu 9,5 kilo afgevallen, maar begin wel een buikje te krijgen!!! mijn benen armen en gezicht is erg afgeslankt door dat overgeven.

    ik moet niet meer afvallen want dan wordt het lelijk dun.... ach ja ...
     
  17. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik ben tot nu toe zo'n 13 kg aangekomen, bij mij zit het ook vooral aan de voorkant, aan de achterkant zie je niet dat ik zwanger ben.
     
  18. Mriek

    Mriek Actief lid

    1 dec 2005
    344
    1
    0
    Ik ben nu bijna zestien weken zwanger en nog nauwelijks iets aangekomen. Merk wel dat ik rond mijn middel iets meer vet krijg nu. Ben benieuwd hoe het de rest van de zwangerschap gaat.

    Mriek
     
  19. Lise

    Lise Fanatiek lid

    11 nov 2005
    1.343
    0
    0
    Communicatie
    Roden
    Ik ben zo'n 2 kilo aangekomen (van 59 kilo naar 61) en dat vind ik reuze meevallen. En ik merk ook dat het meeste vet rond mijn middel verschijnt; mijn taille begint te verdwijnen. Als ik in mijn familie kijk en dan vooral naar mijn zus die 1,5 jaar geleden is bevallen van een tweeling, is het heel goed mogelijk dat ik niet heel veel aankomen en "voordragend" zal zijn ;)
     
  20. pluk

    pluk VIP lid

    13 dec 2005
    16.044
    4.240
    113
    tot nu toe ben ik 3 kilo afgevallen, tja veel eet ik niet, ben na een paar happen al vol (kokhalzen) maar ik kan me er niet zo heel druk om maken.

    Groetjes
     

Deel Deze Pagina