hoe zouden jullie dit jurkje combineren.

Discussie in 'De lounge' gestart door jessi, 12 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessi

    jessi Fanatiek lid

    15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Hoi meiden,

    Even een vreemd vraagje. Ik heb een jurkje besteld voor de kerst en voor de crematie van mijn schoonvader. Nu hoop ik dat mijn schoonvader de kerst zal halen maar dat is even afwachten. Maar goed ik heb dus dit jurkje gekocht. Ik wil hem feestelijk met de kerst en voor de crematie niet te netjes maar ook niet feestelijk iemand ideeën?

    H&M+ Bandeaujurk | Zwart | Dames | H&M NL
     
  2. Pompoen

    Pompoen Actief lid

    25 okt 2015
    445
    120
    43
  3. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.137
    7.724
    113
    Gelderland
    Combineren met pumps en een blazer. qua blazer zou ik voor mat zwart gaan of juist een donker rode/ donker groene of grijze tint.
     
  4. Marleen31

    Marleen31 Fanatiek lid

    5 aug 2011
    2.566
    468
    83
    NULL
    Noord Holland
    Mooi jurkje, zeker voor de kerst met een mooie blazer en pumps inderdaad.
    Maar als ik eerlijk ben vind ik hem voor een uitvaart te kort.
    Sterkte met je schoonvader.
     
  5. DreamsandHopes

    DreamsandHopes Actief lid

    14 aug 2015
    260
    37
    28
    NULL
    NULL
    Leuk jurkje!

    Voor de kerst misschien leuke pumps, een feestelijke panty (met motief of naad aan de achterkant) en kleurrijke, opvallende sieraden?

    En dan voor de crematie platte schoenen, een sobere donkere legging en een blazer erover heen. En dan ook sobere sieraden, of misschien een parel...?
     
  6. Diro

    Diro Niet meer actief

    Helemaal mee eens, te kort en ook te bloot bovenaan, ook al draag je er iets over
     
  7. jessi

    jessi Fanatiek lid

    15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Waarom is hij te kort? (ben een nitwit met dit soort zaken)
    En wat voor lengte moet ik dan kiezen?
     
  8. Essie3

    Essie3 Niet meer actief

    Heel leuk voor kerst maar voor een uitvaart vind ik hem te feestelijk ofzo. Ik denk omdat hij vrij bloot is. Met kerst zou ik hem combineren met een korte zwarte blazer, pumps in een lekkere knalkleur en een zwarte panty. En dan een armband of ketting waarin de kleur van de schoenen terugkomt.
     
  9. MMarianne

    MMarianne Niet meer actief


    Naar de crematie van m'n schoonmoeder had ik ook zo'n lengte jurkje aan maar vind die van jou misschien wel ff te feestelijk/bloot...voor de kerst vind ik 'm heel mooi.
     
  10. rocketscience

    rocketscience Fanatiek lid

    16 feb 2015
    4.162
    3.120
    113
    Vrouw
    Hij zou dan net iets verder op de knie moeten zijn. Of de bovenkant dicht en mouwen. Dan kun je er een stevige panty onder doen.

    Ik vind 'm ook net te kort en te bloot boven voor een crematie.
     
  11. Marleen31

    Marleen31 Fanatiek lid

    5 aug 2011
    2.566
    468
    83
    NULL
    Noord Holland
    Ik vind het ongepast, te bloot, te "feestelijk" voor een uitvaart.
    Ik zou dan eerder kiezen voor iets wat tot onder de knie komt. Maar het is geheel persoonlijk natuurlijk, anderen delen mijn mening niet zie ik :p

    Edit: ik zie dat anderen het toch wel met mij eens zijn, haha.
     
  12. TinaTeenslipper

    TinaTeenslipper VIP lid

    5 jun 2013
    6.808
    389
    83
    Sorry maar dit is niet iets voor een crematie vind ik. Ook al doe je er iets over. Inderdaad te kort en ook gewoon niet het model.
     
  13. Diro

    Diro Niet meer actief

    Voor een crematie zou k gaan voor een wat meer aansluitend model tot op/net over de knie en met een mouwtje.
     
  14. Schuurpapier

    Schuurpapier Niet meer actief

    Eens met de dames boven mij :)
     
  15. Sifra

    Sifra Niet meer actief

    Voor kerstz ou ik hem combineren met een mooie bordeauxrode (omslag)sjaal en een bordeauxrood smal riempje om het taille gedeelte.
    Een zwarate dunne panty en zwarte pumps.

    Naar de uitvaart zou ik persoonlijk niet kiezen voor deze jurk, door het model en de stof naar mijn idee te feestelijk.
    Moch je m toch aan willen doen ook naar de uitvaart, dan zou ik kiezen voor het jasje van Steps van hierboven, een dikkere zwarte panty en enkellaarsjes of evt. een een donkergrijs lang vesst, dikke panty en enkellaarsjes.

    Heel veel sterkte in deze dagen, dubbele gevoelens denk ik.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  16. jessi

    jessi Fanatiek lid

    15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Oke bedankt allemaal voor de tips!
    Ik heb neem jullie advies ter harte en trek het jurkje niet aan naar de begravenis. Ik heb nog een grijze kokerrok met een mooi truitje erop die ik aan zal doen.
     
  17. ShampooL

    ShampooL Niet meer actief

    Begrafenis niet doen, voor kerst is hij erg mooi!
     

Deel Deze Pagina