Hoe zwangerschap aan familie vertellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Love1987, 3 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Love1987

    Love1987 Niet meer actief

    We willen onze families graag inlichten over de zwangerschap (ouders weten het al), maar we zien elkaar de komende tijd niet allemaal... Hebben jullie ideeen hoe je het op een leuke manier bekend kan maken maar dan bijv via de telefoon..?
    We willen niet zomaar een appje sturen met de echofoto ofzo.
     
  2. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.629
    10.526
    113
    Gefeliciteerd! Misschien een filmpje maken waarin je andere twee kinderen het vertellen?
     
  3. Ukkie1

    Ukkie1 Fanatiek lid

    30 jun 2015
    4.688
    2.136
    113
    Wij hebben een muurtje waar schoolbordverf op zit. Hier had ik opgeschreven hoera! Ik word grote broer! In mooie letters en mijn zoontje heeft daar lekket doorheen gekladderd haha en daar heb ik foto's van gemaakt. Net of hij t aan t schrijven was, zag er leuk uit.
     
    Kangerootje vindt dit leuk.
  4. Meiske2015

    Meiske2015 VIP lid

    4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Even op pinterest kijken.
    Staan zo ontzettend veel leuke dingen op.
    Ik had moeite met kiezen toen haha.
     
  5. mutskuh

    mutskuh Fanatiek lid

    10 dec 2014
    2.230
    1.042
    113
    Wij hadden met de pakken van chocomel gepuzzeld en daar ons zoontje naast gezet en foto gemaakt! Erg leuk idee!
     
  6. Linie

    Linie Bekend lid

    2 okt 2012
    903
    38
    28
    Met een nieuwjaarswens/kaart misschien?
     
  7. Draaikont

    Draaikont Fanatiek lid

    13 jul 2015
    2.576
    907
    113
    Wij hebben het via FaceTime gebeld! Als mensen negatief reageren kan je ze meteen wegdrukken. Hahaha
     
    Zonnestralen vindt dit leuk.
  8. Dreamer29

    Dreamer29 Fanatiek lid

    25 feb 2015
    2.546
    965
    113
    Via facetime, en dan iets laten zien wat hier op wijst... Dan zie je ook gelijk de reactie van de ander. Ik had een blauw en roze strikje om de zwangerschapstest gedaan, en liet die zien. Was heel leuk om te zien wanneer dan het kwartje valt bij de ander!
     
  9. Noonaa

    Noonaa Niet meer actief

    Bij de 2de had ik, heel cliché, een t-shirtje gemaakt met "geef me een kus want ik word grote zus" (met strijkpapier). Wij gingen toen op bezoek bij de familie en dan afwachten tot wanneer ze het gezien hadden. Duurde soms erg lang, best grappig! Kan je ook met een filmpje of facetime doen, en dan kijken wanneer het ze opvalt.
    Nu bij de 3de hebben we ons oudste dochtertje het laten vertellen aan iedereen, ook sommige via de telefoon. Dan zei ze "mama heeft een baby in haar buik". Super schattig!
     

Deel Deze Pagina