hoelang bleef dat bij jullie aanhouden?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jyll, 28 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jyll

    Jyll Actief lid

    6 okt 2007
    103
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    eindhoven
    hay ladies.......

    ik zit nu in de 7de week van mijn zwangerschap en vroeg me iets af!
    ik heb namelijk nog steeds een zeurend gevoel in mijn onderbuik (schaambotje).
    nu ga ik er vanuit dat dat normaal is maar toch maakt het me soms onzeker omdat het zoveel wegheeft van ongi pijn!

    hoelang bleven jullie dat voelen? en is het een nomaal gevoel?

    fijne zondag allemaal........

    groetjes Jyll
     
  2. draaimolen

    draaimolen Actief lid

    22 apr 2007
    479
    0
    0
    Hey Jyll, ja is heel nomaal hoor om dat te voelen. Ik heb er ook nog steeds last van en heb al 2 goeie echo´s gehad, dus weet dat het goed zit. Je voelt dat omdat je baarmoeder zich natuurlijk oprekt, bandenpijn noemen ze het geloof ik. Ik heb zelfs van iemand die al 16 weken is gehoord dat zij er ook nog wel eens last van heeft. Bij mij is het de ene keer ook erger dan de andere keer hoor.

    Niks aan de hand dus, lekker genieten!
     
  3. agnes78

    agnes78 Fanatiek lid

    12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik heb het ook steeds, ben nu een week of 6. Ben ook heel benieuwd hoe lang dat nog duurt. Dus ik lees even mee. ;)

    Word er zo onzeker van. Ren af en toe nog steeds even naar de wc om te kijken of ik toch niet ongi geworden ben, maar tot op heden niets. Voelt erg vervelend, ik hoop ook maar dat het normaal is.
     
  4. Jyll

    Jyll Actief lid

    6 okt 2007
    103
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    eindhoven
    dat scheelt weer zeg.......

    ben opzich heel nuchter maar hier werd ik toch een beetje onzeker van!

    bedankt voor jullie reacties

    -x- jyll

    ps. heb er helemaal geen last van (het is geen pijn ofzo) dus ga maar lekker genieten van wat er in mijn lijf aan de had is hihi

    doei doei
     
  5. Elly1979

    Elly1979 Actief lid

    14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    He meid!

    Hoort er allemaal bij, maar kan me goed voorstellen dat je er wat onzeker van wordt.
    Dat had ik nl ook...ik denk iedereen hier.... :)

    Ik wil je niet ontmoedigen, maar je zult het de hele zwangerschap wel wat houden.
    Elke keer als de beeb een groeispurt maakt, zul je het voelen.
    De baarmoeder moet meegroeien en geeft druk op de banden.
    Dat veroorzaakt dus de pijn.

    Mijn meisje is al aan het indalen nu en dat voelt zo af en toe ook niet echt prettig, net ongi-pijn.

    Maar je moet maar zo denken...het is voor een heel goed doel!

    Liefs Elly.
     
  6. Sweetvienna

    Sweetvienna Fanatiek lid

    10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ik weet niet of het bij mij bandenpijn is maar het voelt als ongesteldheidspijn, ik heb het nog steeds! Heb er laatst zelfs een topic over gestart. Ik kan er echt wakker van worden 's nachts/'s ochtends. Vind het af en toe best een beetje eng. Maar er zijn er meer die het hebben dus het zal er wel bij horen!
     
  7. Elly1979

    Elly1979 Actief lid

    14 jan 2007
    493
    0
    0
    Account Manager
    Ergens in het mooie Fryslan!
    De ongesteldheidspijn komt door het groeien van je baarmoeder en het gevolg daarvan, nl het trekken van de banden.
    Je moet het bekijken als een grote AH-tas
    Hoe meer boodschappen je in de tas stopt, des te meer druk er op de hengsels komt.... Leuke vergelijking he...
    Je hoeft je echt geen zorgen te maken hoor meid, het hoort er echt allemaal bij.

    Liefs Elly.
     
  8. Michelle20

    Michelle20 Actief lid

    3 jan 2007
    455
    0
    0
    Fulltime moeder
    Hilversum
    is normaal, en je kan het gedurende je zwangerschap elke keer weer voelen.
    Tis idd zoals elly zij oprekken van je baarmoeder.
    Geen zorgen maken hoor, geniet lekker!
     
  9. liselotte

    liselotte Actief lid

    11 jun 2006
    446
    0
    0
    Hoi hoi

    Tja, ik had het ook ( heel lang geleden :) )en het is inderdaad het oprekken van de baarmoeder. Bij mij is er inmiddels 6 maanden geleden een prachtig jongetje geboren, maar ik maakte me ook wel zorgen. Juist omdat het zo op de ongesteldheidspijn leek/lijkt! Het bleef bij mij tot een week of 10 a 11!

    Liefs
     
  10. Luun

    Luun Bekend lid

    24 mrt 2007
    875
    0
    0
    SAHM (Stay at home mom)
    deventer
    O ja, bij mij voelde het ook net alsof ik ongesteld moest worden, compleet met wat krampen en zelfs een beetje bloed. Het duurde maar 2 dagen, maar wat krijg je daar de zenuwen van zeg!
    Zoals je kan zien is alles goed gegaan, je hoort het heel vaak, dus maak je niet druk!
     
  11. maja123

    maja123 Actief lid

    28 jun 2007
    116
    0
    0
    ik heb die ongesteldheidspijn ook gehad in mn zwangerschap, deed echt pijn soms en werd er dan niet goed van. Aan mn banner kan je zien dat het goed gegaan is :D Nu ben ik weer zwanger, ruim 10 weken en heb weer net zo. Alleen doet het me nu niet meer aan ongesteld zijn denken, maar aan zwanger zijn, vind het zelfs een geruststellend "symptoom-gevoel".
    Heb het trouwens wel tot een week of 20 (misschien wel iets minder) gehad hoor. Blijft een rot gevoel maar niksaan de hand dus.

    groetjes
     
  12. Mijntje

    Mijntje Lid

    10 jun 2007
    87
    0
    0
    Ik heb er ook (nu al?) last van, een soort ongesteldheidspijn. Aangezien de vorige zwangerschap is geëindigd in een miskraam bij 6 weken, maak ik me zorgen! Toen had ik wel al vanaf een week of 5 last van bruin/bloedverlies, nu gelukkig niet. Maar hoe weet ik nu dat het bij de zwangerschap hoort en geen voortekenen zijn van een miskraam? Vandaag gebeld voor een echo, maar die is pas 15 november.....Eerder had volgens hun geen zin, aangezien ze dan weinig konden zien. Pffff.....ik word er zenuwachtig van, maar kan niks anders doen dan afwachten....
     
  13. Mijntje

    Mijntje Lid

    10 jun 2007
    87
    0
    0
    Ik heb er ook (nu al?) last van, een soort ongesteldheidspijn. Aangezien de vorige zwangerschap is geëindigd in een miskraam bij 6 weken, maak ik me zorgen! Toen had ik wel al vanaf een week of 5 last van bruin/bloedverlies, nu gelukkig niet. Maar hoe weet ik nu dat het bij de zwangerschap hoort en geen voortekenen zijn van een miskraam? Vandaag gebeld voor een echo, maar die is pas 15 november.....Eerder had volgens hun geen zin, aangezien ze dan weinig konden zien. Pffff.....ik word er zenuwachtig van, maar kan niks anders doen dan afwachten....
     
  14. Mijntje

    Mijntje Lid

    10 jun 2007
    87
    0
    0
    oeps, 2 x :oops:
     
  15. agnes78

    agnes78 Fanatiek lid

    12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Vreselijk te horen van je miskraam.

    Vervelend is dat afwachten . Ik krijg pas een echo met 12 weken, dus ik moet ook nog lang wachten. Ik ben wel blij te horen dat het gevoel vaak voorkomt en dat dan vaak goed gaat. Wat dat betreft ben ik weer een beetje gerustgesteld. Het stomme is, vandaag had ik het niet dat ongigevoel en dan maak ik me daar ook weer zorgen over. :confused: Ik word een beetje gek van mezelf :rolleyes:

    Ik heb dat ongi gevoel een paar keer per dag vanaf de dag dat ik ongesteld had moeten worden.
     

Deel Deze Pagina