Ik vraag me af hoelang jullie menstruatie heeft geduurd na de bevalling? Ik ben bevallen door middel van een keizersnede en heb 5 weken gevloeid daarna werd ik ongesteld (het bloed was namelijk weer helderrood en ik kreeg meer krampen) ben toen meteen begonnen aan de pil.... Na een week was mijn menstruatie nog niet over en ik dacht ach dat kan! na 2 weken was het echter nog niet over, was wel wel wat minder en nu 3 weken verder heb ik nog steeds wat bloedverlies (bruin/zwart) de huisarts zegt dat dat weleens kan na de bevalling maar ik vind het toch vrij lang! Heb gisteren mijn laaste pil ingenomen dus tja de volgende menstruatie zit er waarschijnlijk ook weer aan te komen, hopelijk duurt die niet zo lang want ik ben nu eigenlijk vanaf de bevalling constant bloed aan het verliezen Hoelang duurde het bij jullie?
Hier ongeveer hetzelfde. Ook een keizersnede gehad, toen ruim 3 weken gevloeid en na anderhalve week niks een gewone menstruatie gehad. Toen begonnen met de pil, maar het bloedverlies heeft tot en met de volgende stopweek geduurd (dus ook gewoon nog eens 4 weken) . Volgens de gyn was het heel normaal dat je de eerste 'normale' cyclus continu bloed verliest... Daarna is het trouwens ook gewoon opgehouden en heb ik weer een 'normale' cyclus. Maar fijn is idd anders!! Er zit niks anders op dan voordeelpakken maandverband of tampons te kopen !! Succes!!
hier bijna niks meer gevloeid na de ks, toen na precies 8 weken weer ongi, ben ik aan de pil gegaan maar werd tijdens de strip alsnog ongi dus toen overgestapt naar mirena spiraal
Hier hetzelfde verhaal. Vroeg me ook al af of het normaal was. Inmiddels al 3 weken ongesteld. Qua hoeveelheid valt het mee. Denk steeds dat ik er vanaf bent is het de dag er na weer wat erger. Gisteren ook de laatste pil geslikt dus ja de volgende menstruatie zit er al weer aan te komen. Hoop dat dit niet al te lang duurt.
Hier 15 weken in totaal gevloeid. Met 12 weken inwendige echo gehad. Zag er allemaal goed uit, het zou door hormonen veroorzaakt kunnen worden. Toen 3 weken helemaal niets (jippie). Toen verschrikkelijk ongesteld geworden. Dit duurde 7 dagen. Toen weekje niets (jippie) en nu sinds gisteren ben ik weer ongesteld geworden... wordt er beetje moedeloos van. In antwoord op jouw vraag, weet ik niet goed wat normaal is. Mocht je twijfels hebben zou ik het altijd even navragen bij huisarts of gynaecoloog voor de zekerheid.
Ik heb na de keizersnee een week of 4 gevloeid. Na 8 weken werd ik ongesteld en dit heeft zeker 3 weken geduurd! En hevig ook. Ben op dag 1 van mijn menstruatie weer met de pil begonnen en heb meteen maar 2 strips doorgeslikt omdat ik geen zin had om na 1 week weer ongesteld te zijn........