verschilt per vrouw, maar dat jij dat nog hebt, lijkt me heel normaal aangezien je nog geen 2 weken geleden bevallen bent
Ik heb helemaal geen helderrood bloedverlies gehad, het was vanaf de eerste dag lichtrose. Misschien toch even je vk bellen?
hier nog 1 die helder rood bloed verliest,ziet er gewoon het zelfde uit als menstruatie ik dacht eerst dat ik mijn menstruatie al had.
je kunt zes weken tot na de bevalling wel vloeien, anderen zelfs 8. En helder rood bloed kan hoor, vooral bij inspanning komt dit weer opzetten.
Is bij iedereen verschillend. Ik verlies nog steeds helderrood bloed, en bij mij is het morgen 2 weken geleden dat ik ben bevallen.
ik had het alleen de eerste paar dagen naar de bevalling, en daarna werd het donkerder, en nu bijna niks meer, maar het verschilt inderdaad per vrouw
thnx allemaal, ik had ergens gelezen dat het heldere rood na ongeveer 10 dagen over moest zijn gegaan in bruinig oud bloed dus vandaar mijn vraag.
ik ben ongeveer 2 weken geleden bevallen en het meeste wat ik nou verlies is bruinig maar zo af en toe ook nog rood bloed.... zit er ook met smart op te wachten dat het stopt, maar ja dat kan idd nog wel even duren