Hoelang wachten op uitslag ''uitstrijkje''

Discussie in 'De lounge' gestart door toet, 3 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Hoi,

    Hoelang moesten jullie wachten op de uitslag van jullie uitstrijkje???

    Ik ben 2 weken geleden geweest ( bevolkingsonderzoek ) maar ik ben echt zo bang dat ie niet goed is ( heb geen klachten ofzo ) maar een vriendin van mij had ook geen klachten en wel een slechte pap uitslag ( 3b)
    Een collega zei vanmiddag als er wat was had je het allang gehoord,maar ik geloof daar niet zo in....

    Ik ga overigens morgen wel bellen hoor maar ik ben echt super zenuwachtig....

    Groetjes Jessica.
     
  2. Skaya

    Skaya Fanatiek lid

    19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Heb het een aantal jaar geleden wel eens moeten doen en toen was de uitslag er ook pas na drie weken. Vind het ook bizar lang en geen idee waarom ze er zo lang over doen. Maar bij mij was het niks slechts, dus dat hoeft niet hor!
    Succes in ieder geval!
     
  3. xxsuuzxx

    xxsuuzxx Fanatiek lid

    7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Ik ben in 2010 ook voor t eerst geweest en duurde bijna 4 weken, zat me ook al op te vreten.

    En als het je te lang duurt even de ha bellen, kan zijn dat er iets fout gegaan is.
     
  4. Poemelke

    Poemelke Fanatiek lid

    31 aug 2009
    1.341
    0
    0
    Geloof me, des te langer je wacht des te beter!!! echt waar! Dat zei mijn Fertiliteitsarts tenminste!
    Ze hebben al vrij snel 'slechte' uitslagen, dan hoor je dat meteen, zodat ze een evt behandelplan snel kunnen starten!
    Dus op zich, denk dat het wel ok is...!
    Je kunt altijd morgen bellen natuurlijk!
    Succes meid!

    xxx
     
  5. Skaya

    Skaya Fanatiek lid

    19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Jaaa als je beld dan kunnen ze je misschien vertellen hoelang ervoor staat voor je normaal gesproke een uitslag krijgt...vind raar dat ze dat niet gedaan hebben toen ze het uitstrijke afgenomen hebben?
     
  6. toet

    toet Fanatiek lid

    7 apr 2006
    1.802
    0
    0
    Er werd mij verteld dat je sinds januar 2010 bij een bevolkingsonderzoek een brief thuis krijgt met de uitslag maar als ik het eerder wilde weten moest ik maar bellen na 2 a 3 weken...
    Maar om mijn heen hoe je zoveel verschillende verhalen over hoelang het duurt.....
     
  7. Wendy30380

    Wendy30380 Fanatiek lid

    27 mrt 2008
    1.000
    0
    36
    Ik moest na 3 weken de dr assistente bellen voor de uitslag en een paar dagen later kreeg ik toen een brief thuis. Vond het ook erg spannend, maar gelukkig was alles goed. Hopelijk voor jou ook!
     
  8. sanell

    sanell Bekend lid

    16 dec 2008
    628
    0
    0
    Hmm hiet nooit een brief gezien. Vorige jaar maart laten doen. Door drukte vergeten te bellen, kwam ik een paar maanden later bij de huisarts voor iets anders. 'ohja die uitslag' Zijn ze hem gewoon ergens tussen lab en huisarts kwijtgeraakt:$ Das ook lekker dan. Vond het al geen pretje om het te laten doen, mocht het gewoon ook nog eens opnieuw.
    Maar gelukkig niks aan de hand. Huisarts hier geeft aan ongeveer na 2 weken te bellen. Maar zoals ik al zei nooit een brief thuis gehad over de uitslag
     
  9. Patricia1980

    Patricia1980 Bekend lid

    11 dec 2006
    504
    0
    0
    Ik heb in oktober vorig jaar een uitstrijkje gehad, en ik kreeg na een week of 3 een brief thuis dat alles goed was.
     
  10. Ischa31

    Ischa31 VIP lid

    5 sep 2007
    6.944
    83
    48
    thuis
    Ik ben maandag geweest en volgens mijn huisarts kan ik over 3 weken bellen. Ook zei ze inderdaad dat ze tegenwoordig brieven versturen. Ik moet zeggen dat ik ook hoop snel een goede uitslag te krijgen ben ook best wel zenuwachtig ookal zei ze dat het er goed uit ziet. Jij ook veel succes!
     

Deel Deze Pagina