vandaag zit ik op 11dpo. Vandaag voor de derde keer een testje gedaan en ik kreeg weer een heel licht streepje, maar nog steeds erg licht. Ik durf er niet vanuit te gaan dat dit zwanger betekent want ik vind ze zo licht.. bij mijn dochter had ik op deze dag al een knaltest. Verder heb ik ook geen symptomen op wat krampjes na, ik ben bang dat dit geen goed nieuws is Dus aan jullie de vraag, wat vinden jullie van mijn testen? De bovenste is van 7dpo, die onderste van gisteren 10dpo en de test die apart staat heb ik vanochtend gedaan..
Ik zie m duidelijk en ik zie ook dat de streep wat donkerder is dan op die andere test. Ik vind het zo slecht niet 3 dagen voor NOD!
ik zie ook een tweede streepje misschien een ander merk proberen een cb digitaal met week aanduiding die zijn nogal gevoelig
Deze zijn van verschillende dagen toch/ Ik vind de rechter wel wat donkerder als de andere 2 dus dat lijkt wel goed. Ik zal een kv test proberen
de rechter is van vandaag inderdaad dus de meest recente In het echt is dat ook de donkerste. Tenminste het is de enige streep die je zonder te turen ziet Ik ga zondag weer testen en pak dan een ander merk en een digitale. Alleen ik woon op corsica dus ik ben benieuwd of de digitale hier net zo gevoelig zijn als de nederlandse. Ik lees nu zelfs dat de digi al zwanger aangeven terwijl de kv nog negatief zijn!?
Dat ziet er goed uit en je zit nog altijd een paar dagen vóór je NOD, dus wie weet knalt ie over een paar dagen. Misschien gaat de hcg aanmaak deze keer wat langzamer... Over 2 dgn nog eens testen. Zo lang de NOD uit blijft kan alles!!! Succes
ziet er goed uit! hoefde niet te turen om ze te zien hoor! En dat 3 dagen voor NOD! Ik durf voorzichtig gefeliciteerd te zeggen!
Zijn de streepjes wel echt rosé? Lijkt hier niet zo.. Maar dat kan ook aan mijn beeld liggen natuurlijk
sorry ben gisteren en vandaag heel druk dus ik reageer even tussendoor; nanette ja de streepjes waren roze. Ik heb gistermiddag nog een cb+ test gedaan, ik dacht dat het met een ander merk misschien een ander resultaat zou geven, en dat was een vrij duidelijk resultaat Vandaag niet testen heb geen tijd haha maar ik ga morgenochtend denk ik met vriendlief de digi doen. En als maandag mijn ongi dan ook nog wegblijft, ben ik echt overtuigd
zo begonnen mijn testjes ook 5 dagen voor nod en kijk me banner pas op me nod een knaltest en een digitale gedaan daarna maar mee gestopt vind ze er positief uitzien hoor