hallo meiden hoe is het met jullie met ons hihi gaat het goed ik groei erg hard en vroeg me af of dit hoort bij de periode waar ik in zit ben nu 28 weken en 9 kilo gegroeid waarvan de laatste 3 kilo in 4,5 week hoe is dit bij jullie? xxx
hallo meissie de laatste keer dat ik bij de VK was, een week geleden was 14 kilo aangekomen en er zal echt nog wel iets bij komen. De ene maand komen er meer kilo's bij dan de andere maand en het is bij iedereen weer anders
Ik ben 2 weken geleden nog bij de VK geweest, en was toen pas 4 kilo aangekomen. Waarschijnlijk komt dit doordat ik genoeg reserves van me zelf heb.
Met 28 weken was ik zo'n 4 a 5 kilo aangekomen. Nu zit ik alweer op de 9 . Het kan dus opeens erg snel gaan.
hai meissie de laatste keer dat ik bij de VK was, dat was afgelopen donderdag toen was 5 kilo aangekomen.
hoi meiden alvast bedankt voor julie reakties zover het word me steeds meer duidelijk dat het echt bij iedereen anders is maar goed hihih ik denk vragen kan altijd dat we maar snel onze kleintjes in de armen mogen hebben !
Hoi, Hier hetzelfde verhaal, vorige week bij vk op de weegschaal totaal 9 kg erbij. Begin juli was dit nog 6 kg. Ook flink gegroeid dus in 4 weken tijd! 14 kg schijnt het gemiddelde over een hele zwangerschap te zijn. Kari
ik ben nu in totaal al 15 kg bijgekomen :S (was eerst 50 nu 65) heb echt bijna overal van die lelijke groeistrepen :S
Met 26 weken was ik 8 kilo aangekomen! Schrok me een hoedje haha! Je ziet het nu ook echt wel aan mijn billen en heupen, maarja, ik heb het er allemaal voor over! Denk dat er inmiddels wel weer een kilootje bij zit!
Hoi! Er zit bij mij nu 8,5 kg aan... Kan nu ook zien dat het richting de benen en billen gaat Ach, als dat het enige is Groetjes Chris
Ben vrige week op controle geweest toen was ik 1 kilo afgevallen. Ben in totaal 6 kilo en een beetje bijgekomen. Dus het valt nog mee ben benieuwd wat er nog bij komt haha
Je kan er volgnes mij zo weinig van zeggen... Elk lichaam reageerd anders ( naast de hoeveelheid die je eet uiteraard) sommigen meiden komen gelijk heel vee laan en gat het daarna rustiger ( ik was in week 16 al 8 kilo aangekomen , nu uiteindelijk ruim 14) En sommigen maken aan het eind ee ngroeispurt. Sommige lichamen gaan heel erg hamsteren en vet opsparen zonder dat degene hee vele meer eet en anderen kunnen zichzelf volproppen en komen amper aan. Oftewel, je kan er weinig van zeggen volgens mij
Hallo meiden Ik was in het begin van de zwangerschap 10 kilo afgevallen en toen heel langzaam zijn er weer 4 kilo bijgekomen en nu sta ik al ruim 4 maand stil op hetzelfde gewicht. Maar laten we nog niet al te blij zijn want ik moet nog 10 weken en je weet maar nooit wat er allemaal nog kan gebeuren. Succes allemaal met de rest van de zwangerschap Liefs marlon