hey meiden, Misschien is deze vraag al tig keer gesteld, maar kan het antwoord niet zo 1,2,3, vinden. Deze maand (ronde 9) begonnen met tempen en ovulatietesten. De laatste maanden heb ik een cyclus van 32 en volgens de ovulatietesten moest ik dus morgen beginnen met testen. Echter had ik eergister een beetje krampen in mijn buik, gister heldere afscheiding en dus besloot ik vandaag een ovulatietest alvast te doen. Heb er inmiddels 2 gedaan (1 om 11u en 1 om 17u) Beiden waren positief. De teststreep was een stuk vetter dan de controlestreep. Volgens gebruiksaanwijzing dus positief. Meteen geklust uiteraard Hoelang blijft zo'n test positief? Want misschien had ik al gister of eergister positief getest als ik het gedaan had of kan dat niet? (cyclus zal dus ws korter zijn dan 32 dagen?)
hmmm lees nu overal dat ovulatietesten van het kruidvat niet te vertrouwen zijn en altijd positief uitslaan!
je hebt dus de ovulatietesten van het kruidvat. Ik had 3 dagen lang een postieve test. dus volgens mijn zijn ze idd niet betrouwbaar.
Ik gebruikte sensitest en cb digitaal bij elkaar. Mijn testen waren 2 dagen positief (op dag 13 en 14)
Ik heb geen ervaringen met deze testen, welke ik wel kan aanraden is die van Matcare. Ik gebruik de goedkoopste strips. Bestellen kan gemakkelijk via www.L10.nl Misschien is dat de volgende keer een beter idee? Op je vraag heb ik geen antwoord, maar daar ben ik wel benieuwd naar!
Ik heb normaal maar 1 positieve ovulatietest, toevallig (?) de maand dat ik zwanger raakte wel 3 dagen...
Matcare heeft een mooie "zwanger worden set" met 10 ovutesten en 2 zwangerschapstesten in de aanbieding voor nog geen 18,-. Heb 'm gister besteld, vandaag ontvangen. Goede verhalen gehoord over MatCare!
denk dat ik id. volgende maand maar andere testen gebruik! alhoewel je zoveel verschillende verhalen hoort! ik wilde daarom eigenlijk ook niet gaan tempen en testen, maar begreep dat je dit beter wel kunt doen voor je naar de HA stapt.
jeetje heb vandaag ook van de kruitvat gekocht en was er net helemaal blij mee! hij was nog geen piek maar het komt er aan.. heb net 6dagen getest van sensitest maar was helemaal niks op de laatste na dan die was een heel licht streepje..mja we zullen het zien over 3 dagen...
Wil je niet teleurstellen maar ben bang dat men gelijk heeft over de kruidvat testen! had op vrijdag een + op zaterdag een +, toen dacht ik (toen ik hoorde dat ze niet betrouwbaar waren) doe ik zondag niet maar maandag wel en wat denk je.......weer +. Volgens mij kan dit niet? Dus die testen neem ik niet weer. HEb met matcare op dinsdag getest en die was neg. Volgens banner moet ik vandaag mijn ovulatie hebben, maar dan had die ovulatietest gister toch + moeten geven lijkt mij? Mn temp is nog niet opgelopen.
ik had vorige week 3 positieve ovutesten. De eerste was het donkerste. Ik deed gisteren voor de gein een ovutest en was benieuwd of ie dan weer positief was. Deze was echter negatief. Dus misschien dat ze dan toch wel te vertrouwen zijn.
Ik heb gedurende 2 dagen een positieve test, ik gebruik de sensitest ovulatietesten en ben daar heel erg tevreden over.
hi ik heb echt maar 1 positieve ovulatie test gehad van kruitvat en die nacht had ik helijk mijn ei sprong... dus misschien dat het toch te vertrouwen is...
hmmm ga ik toch stiekem weer een beetje hopen Maar het kan toch niet dat ik 2 dagen achtereen positief test dan een dag overgeslagen en die dag daarna weer positief test? (en alle dagen hele donkere streep!) Dat zou immers betekenen dat ik 4 dagen vruchtbaar zou zijn? Op FF geeft men ondanks de positieve tests ook nog geen ovulatie aan, mijn temp loopt niet op. (nu moet ik zeggen dat ik in het begin ook op heel wisselende tijden tempte tussen de 10u en 530u) Sinds het weekend temp ik om 6u. Volgende maand ga ik zowieso zelfde tijdstip tempen! neem deze maand maar met een korrel zout. Wat ook raar is dat ik al een paar dagen even ging kijken hoe hoog mijn temp om 10u was (ivm het onregelmatige tempen) nadat ik al van alles had gedaan en die was toen 37.9! Raar lichaam heb ik geloof ik
Hoi allemaal, Is er iemand, of zijn er meerdere die met ovutesten van babyboomshop voor hun NOD positief testen, dat dat dus uitwees dat je zwanger bent? En heeft iemand ervaring met de zwangerschapstesten van babyboomshop? Kun je die al voor je NOD gebruiken? En zijn die gevoelig of juist niet? Dank je voor de reacties! Liefs Karin (nog een paar daagjes wachten...)